فروش شلیل انجیری امسال

شلیل

با برداشت شلیل انجیری از باغات، فروش این میوه در بازار کشور با قیمت رقابتی آغاز گردید تا خرید رقم باکیفیت امسال از این طریق انجام گیرد.

در گذر یک سال فصل ها پشت سرهم می آیند و می روند. هر فصل خصوصیات آب و هوایی خاص خود را دارد. در هر فصل سال محصولات مختلفی از مزارع و باغات به دست می آید. در بین تمامی محصولات برداشت شده میوه بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. میوه ها چون به صورت تازه خورده می شوند از محصولات کشاورزی دیگر بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. هر فصل میوه های خاصی را دارد که متناسب با شرایط همان زمان تولید شده اند.

میوه های تابستانی و بالاخص هلو و شلیل فروش بالایی را دارند. هر میوه فروشی در فصل برداشت میوه ها به دنبال تامین بهترین نوع از هر باغداری هستند. به ویژه در مورد میوه های ذکر شده به دلیل ماندگاری کمتر خرید بهترین نوع برایشان مورد توجه بود. از ارقامی که خریداران بیشماری به دلیل مزه و شکل خاص خودشان دارند، شلیل انجیری است. این میوه در فصل خود با فروش بالایی مواحه می شود. از این رو شلیل امسال با قیمت خاص در بازار عرضه می شود.

تولید شلیل انجیری در ایران

خواستگاه میوه های مختلف با یکدیگر فرق دارند شلیل انجیری از میوه هایی است که پرورش آن از ابتدا در ایران انجام شده است. از درخت شلیل انجیری هر ساله میوه بسیاری برداشت می شود و می توان آن را از درختان پر بازده برشمرد. شلیل انجیری بر خلاف سایر نمونه های شلیل شکل کروی ندارد. این میوه ارتفاع کمی دارد و به صورت یک میوه پهن است، به لحاظ ظاهر کاملا مشابه هلو انجیری است. البته تفاوت اصلی و ظاهری آن ها داشتن و نداشتن پرز است.
میوه ای خوشمزه که رضایت ذائقه های مختلف را جذب می کند‌. پوستی قرمز رنگ و گوشتی زرد دو ویژگی خاص در آن است که سبب تفاوت با هلو انجیری و تشابه با انواع شلیل شده است. فصل رسیدن این میوه همان طور که اشاره شد تابستان است. اواخر مرداد به برداشت این نوع از میوه از باغات اختصاص داده می شود. تولید شلیل انجیری در ایران فراوان است و به موجب آن بازار کشور به راحتی تامین می شود.

فروش شلیل انجیری امسال

مرکز فروش شلیل انجیری

تامین هر میوه در بازار به میزان استقبال خریداران در فصل برداشت ان بستگی دارد. هر میزان که خرید بالا بشد عرضه افزایش می یابد. شلیل انجیری هم در فصل تابستان از میزان فروش قابل قبولی برخودار است. به همین دلیل است که عرضه آن در مراکز فروش به طور مداوم انجام می گیرد. مرکز فروش اینترنتی میوه شلیل انجیری را نیز بهص روت بار عمده و با بالاترین کیفیت رد بزاار ارسال می کند. فروش شلیل انجیری امسال با بهترین قیمت ممکن شده است زیرا که ثمره درختان در باغات بسیار قابل توجه بوده است. به همین دلیل انواع باکیفیت و درجه به راحتی به خریدار تحویل داده می شود. قیمت روز شلیل انجیری هم با تاثیر گرفتن از میزان عرضه در رنج مورد دلخواه خریداران قرار دارد.

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
فروش شلیل انجیری امسال
فهرست