قیمت هر کیلو شلیل شمس

شلیل

با برداشت شلیل شمس از درخت، این محصول در بسته بندی هایی خاص جهت عرضه در بازار روز میوه با بهترین قیمت برای هر کیلو ارسال شده اند.

شلیل نامی که به گروهی از میوه ها اطلاق می شود. شلیل میوه ای است که از خانواده هلو به حساب می آید. البته هلویی بدون پرز و متفاوت که بسیاری از این موضوع بی اطلاع هستند. این میوه در انواع مختلفی در بازار به فروش می رسد. تفاوت رد رنگ اولین معیاری است که تفاوت این دو نوع را نشان می دهد. در این بخش می خواهیم به یک نوع خاص از شلیل بپردازیم که با نام شلیل شمس معرفی می شود. شاید در نگاه اول در بازار میوه افراد تصور کنند که شلیل شمس نوعی شلیل نارس است. این تصور به دلیل رنگ متفاوت شلیل شمس است که رنگ سبز دارد.

این تفاوت در ظاهر به کلی آن را از سایر شلیل های موجود در بازار تفکیک می سازد. غالب شلیل ها به رنگ قرمز هستند که این رنگ تنها به صورت چند لک روی شلیل شمس دیده می شود. گوشته شلیل با رنگ پوسته آن متفاوت است. رنگ سفید رنگی است که پس از بریدن شلیل سبز دیده می شود. به نسبت باید گفت این رقم از شلیل از سایر شلیل ها سفت تر است. شلیل حاوی مقادیر بسیاری از ویتامین A و C  است. این دو ویتامین بسیار برای بدن مفید هستند. مصرف این میوه در فصل تابستان بدن را برای ورود به فصل پاییز و پس از آن زمستان آماده می کند.

قیمت هر کیلو شلیل شمس

شلی هم هم چون هر میوه دیگر به صورت هر کیلو قیمت گذاری می شود. این قیمت گذاری در هر سال و به هنگام عرضه در بازار تعیین می شود و با قیمت فروش در سال های قبل متفاوت می باشد. شلیل شمس بسته به این که چه کیفیتی دارد با قیمت خاصی به فروش می رسد. این به خریدار عمده مرتبط است که به دنبال خرید شلیل درجه یک یا دو می باشد. قیمت فروش این شلیل بسته به نوع تفاوت اندکی خواهد داشت. البته باید گفت که قیمت فروش شلیل شمس به ازای هر کیلو تفاوت بسیاری با انواع دیگر هلو ندارد. برای اطلاع از بروز ترین قیمت فروش شلیل در بازار باید با مرکز فروش آن ارتباط گرفت. قیمت فروش شلیل در هر مرکز با دیگری متفاوت می باشد که برای خریدار عمده بهتر است که قیمت خرید را از عرضه کننده مستقیم شلیل به دست بیاورد.

مرکز فروش شلیل درجه یک

مراکز فروش متعددی در ایران اقدام به عرضه شلیل می کنند. زیرا که شلیل یکی از میوه های باکیفیت تولید شده در ایران است. مراکز فروش میوه در ایران به دو صورت حضوری و اینترنتی اقدام به فروش شلیل می کنند. برای خریدار شلیل این بستر یک فرصت مناسب است تا با شرایط خود برای خرید اقدام کند. فروش اینترنتی سریع و بی واسطه است و بار سفارش شده در سریع ترین زمان به سوی مقصد در سراسر کشور روانه می شود. این مرکز ارائه دهنده شلیل شمس درجه یک با بهترین قیمت می باشد.

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
قیمت هر کیلو شلیل شمس
فهرست