مرکز فروش شلیل قرمز

شلیل

بهترین شلیل قرمز برداشت شده از باغات سراسر کشور با قیمت مناسب و رقابتی از طریق مرکز خرید و فروش میوه به صورت عمده عرضه می شود.

میوه های تابستانی از میان تمامی میوه هایی که در طول سال برداشت می شوند، محبوبیت بیشتری دارند. خانواده هلو از هر نوعی که باشند، طعم دلچسبی دارند. هر ساله خریداران بسیاری برای خرید این خانواده از میوه ها اقدام می کنند. شلیل از محبوب ترین اعضای خانواده به حساب می آید. خوردن شلیل حس خنکی در تابستان را القا می کند. این رقم از هلو دارای انواع مختلفی است، که فروش آن ها در بازار با رونق همراه است.

شلیل میوه ای هسته دار می باشد که هسته آن هم بزرگ تر از سایر ارقام است. در نوع شلیل قرمز غالبا هسته به راحتی جدا می شود و خوردن آن راحت تر است. شلیل قرمز طعمی دلنشین و گوارا دارد که سبب می شود تا از بین ده ها میوه تابستانی انتخاب آن در اولویت باشد. هر ساله در ابتدای فصل بهار درخت شلیل شکوفه می دهد و به مروز زمان میوه های آن رشد می کند. میوه شلیل قرمز در تیر ماه قابل برداشت از درختان آن است. این میوه تا اواخر تابستان در بازار موجود می باشد که البته تنها محدود به نوع قرمز نیست. سایر ارقام شلیل نیز در بازار به صورت متناوب عرضه می شود.

مرکز فروش شلیل قرمز

مرکز فروش شلیل قرمز در ایران

شلیل قرمز از میوه هایی است که در بخش های خاصی از کشور باغات آن وجود دارد. این میوه یکی از بهترین میوه ها موجود در ایران است که نمونه های باکیفیتی در کشور دارد. هر ساله تجار میوه اقدام به خرید و فروش عمده آن می کنند. با تداوم معامله شلیل قرمز در بازار عرضه آن در شهرهای مختلف ادامه می یابد. شلیل قرمز در مراکز مختلف فروش به صورت عمده و با بالاترین کیفیت توزیع می شود. خرید از باغدار یکی از شیوه های متداول خرید عمده برای مشتریان این میوه است. مرکز فروش میوه چه در غالب فروش اینترنتی و چه در قالب فروش حضوری عرضه شلیل را با قیمت مناسب انجام می دهد.

بهترین قیمت شلیل در بازار

هم چون هر میوه ای شلیل ارقام مختلفی دارد که یکی از پر فروش ترین های آن شلیل قرمز می باشد. شلیل قرمز تولید شده در یاران کیفیت بالایی دارد و در گروه بهترین میوه ها دسته بندی می شود. هر ساله با سنجش شرایط بازار قیمت گذاری شلیل انجام می شود. شلیل میوه ای حساس است و باید بهترین نوع بسته بندی برای آن انتخاب شود. بسته بندی باید به گونه ای باشد که میوه در طی مراحل انبار داری و باربری تحت فشار قرار نگیرد و له نشود.

در صورت ایجاد بستر مناسب برای ارسال میوه شلیل، میوه کیفیت خود را همانند زمان چیده شدن از درخت حفظ می کند. دریافت به روزترین قیمت فروش شلیل در فصل تابستان از طریق مرکز فروش اینترنتی این میوه قابل انجام است. بهترین شلیل از هر شهر کشور در این گروه از مراکز به صورت عمده و بی واسطه به فروش می رسد.

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
مرکز فروش شلیل قرمز
فهرست