قیمت هر کیلو شلیل ساری

شلیل

هر ساله، شلیل برداشت شده از باغات ساری با نرخ مصوب در بازار عرضه می شود که اطلاع از قیمت عمده هر کیلو از این میوه به صورت بروز ممکن است.

شهرستان ساری از توابع استان مازندران است که این شهر از شهرهای شاخص در پرورش انواع میوه در کشور به حساب می آید که این امر به دلیل شرایط آب هوایی خاص و وجود آب کافی در آن است. بسیاری از میوه های فصلی عرضه شده در بازار کشور، را در باغات این شهر پرورش می دهند. شرایط ابده آل باغداری در ساری موجب شده تا غالب میوه ها را بتوان در کیفیت بالا پرورش داد. باید توجه داشت که میوه های باکیفیت را می توان راهی بازار میوه در داخل یا خارج از ایران کرد. به همین دلیل توجه به پرورش علمی درختان بسیار مهم می باشد.

میوه های تابستانی از بهترین انتخاب ها برای پرورش در مناطق مختلف ساری و شهرهای حومه آن است. تمامی شرایطی که برای کاشت نهال شلیل نیاز است در این مناطق به خوبی وجود دارد. نهال شلیل را در هر نوع که مدنظر باغدار باشد در این شهر می کارند. در فصل تابستان میوه شلیل توسط باغداران برای فروش در بازار آماده سازی می شود که تعیین قیمت فروش در این مرحله اهمیت دارد. البته قیمت هر کیلو شلیل بسته به رقم برداشت شده متفاوت می باشد. ولی در حقیقت در یک رنج مشخص قرار دارد.

قیمت هر کیلو شلیل ساری

دریافت آنلاین قیمت هر کیلو شلیل ساری

شلیل ساری را می توان در دسته محصولاتی که کیفیت قابل قبولی در نزد خریدار دارند به حساب آورد. زیرا که در سال های اخیر با استفاده از روش های به روز آفات رفع شده و درختان با بهترین شرایط نگهداری شده اند. به هر میزان که میوه شلیل کیفیت بالایی داشته باشد خریداران بیشتری در بازار برای تهیه آن اقدام می نمایند. از این رو قیمت آن در بازار به نسبت سایر هم گروه های خود افزایش می یابد. قیمت انواع میوه تولیدی یا وارداتی در بازار روز به دلیل شرایط اقتصادی در یک رقم، ثابت نیست. در طول فصل برداشت هر میوه قیمت تعیین شده برای عرضه عمده و خرده آن تغییر می کند. به همین دلیل خریدار که نسبت به خرید عمده این میوه اقدام می کند باید در ابتدا نرخ بروز را دریافت نماید.

شاید از نظر خریدار میوه دریافت به روز قیمت فروش در هر زمان ممکن نباشد. اما باید گفت که مرکز فروش با ارائه راه کار های جدید در حوزه استعلام قیمت و خرید بستر دریافت قیمت به روز را در سریع ترین زمان میسر کرده است. در این حالت خریدار در ارتباطی آنلاین از جدیدترین نرخ های فروش اطلاع می یابد. قیمت آنلاین هر کیلو شلیل توسط مرکز فروش اصلی آن به اطلاع خریداران عمده می رسد. البته ممکن است قیمت فروش بسته به شرایط خرید شلیل از خریدار تغییراتی داشته باشند. البته که نرخ فروش اعلامی در مدت زمان کوتاه تغییر خاصی نخواهد کرد. بار شلیل به دقت و در جعبه هایی مقاوم و استاندارد بسته بندی می شود. با یک بسته بندی اصولی میوه در طی مسیر به دلیل فشار یا تغییرات دما افت کیفیت نخواهد داشت.

 

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
قیمت هر کیلو شلیل ساری
فهرست