قیمت نارنگی در میدان تره بار

نارنگی

با خرید آنلاین نارنگی شما می توانید به قیمت نارنگی در میدان تره بار شهر تولیدکننده ان دست یابید و به راحتی خرید عمده خود را انجام دهید.

قیمت نارنگی در میدان تره بار در مقصد های گوناگون ایران یعنی شهرستان های مختلف از هم تفاوت می کند. به طور قطع نمی توان گفت این اختلاف قیمت عوامل مشخصی دارد. انواع ها میوه ها و صیفی جات روزانه به میادین تره بار شهرستان های ایران در جهت فروش ورود پیدا می کند. فروش می تواند به صورت نقدی یعنی خریداری شده از فروشنده و یا به صورت امانی و حق العمل کاری باشد.

پرتقال و نارنگی شمال

با ورود پاییز انواع پرتقال و نارنگی هم به این میادین اضافه می شوند. نارنگی به صورت سورت شده، کارتن شده، سبدی و یا فله می تواند به میادین ورود پیدا نماید. تمام این انواع، قیمت های جدا از هم دارد. لوکس بودن نارنگی و داشتن سایزی یکدست می تواند قیمت بالاتری نسبت به دیگر نمونه ها داشته باشد.

نمونه های فله هم با توجه به درهم بودنشان دارای قیمتی پایین تر می باشد. البته شهرستان های مختلف کشش های مختلفی در خرید دارند. شهرستان های بزرگ به مانند

  • تهران
  • اصفهان
  • تبریز

می توانند نارنگی های سورت شده را در بهترین کیفیت خریداری و‌ به فروش رسانند. زیرا توان خرید مردم با توجه به جمعیت زیاد در این مکان ها بیشتر است. اما شهرهای کوچک ترجیح می دهند از نمونه های با قیمت پایین تر خریداری نمایند تا بتوانند فروش بهتری داشته باشند.

قیمت نارنگی

قیمت نارنگی در میدان تره بار

قیمت نارنگی در میدان تره بار در روز های مختلف سال بسته به شرایط مختلف جز عواملی که در بالا به اشاره شد می تواند قیمت های گوناگونی داشته باشد. میزان ورودی و خرجی میادین هم بر قیمت اثر گذار است. هر چه بار بیشتری وارد میدان گردد و تقاضای خرید نارنگی کمتر باشد قیمت کاهش می یابد. این قضیه در حالت عکس هم صدق می کند. به طوری که اگر تقاضا بیشتر از عرضه باشد قیمت افزایش خواهد یافت.

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
قیمت نارنگی
فهرست