صادرات نارنگی شمال در روسیه 

نارنگی

برای خرید به صرفه نارنگی جهت صادرات نارنگی شمال درجه یک به کشور روسیه می توانید با شرکت سبزینه در ارتباط باشید.

صادرات نارنگی شمال در روسیه هر ساله با توجه به قیمت و کیفیت این نارنگی انجام شده و باعث سودآوری مناسبی برای تولیدکنندگان می شود. صادرات نارنگی شمال به روسیه می تواند نشانگر این موضوع باشد که این میوه دارای فاکتورهای لازم جهت صادرات است. یکی از میوه های که در کنار کیوی و پرتقال شمال به روسیه صادر‌ می گردد انواع نارنگی است. نارنگی ها شمال در نوع ژاپنی، پیج، یافا و انشو تولید شده و دارای مرغوبیت فراوانی نیز می باشد.

خریداران نارنگی ایران در روسیه

روسیه یکی از کشور هایی است که خواستار خرید انواع میوه ایران است. انواع میوه های تابستانه و پاییزه از راه های زمینی و هوایی وارد این کشور می شوند. یکی از میوه های پاییزه که کشور روسیه سفارش خرید آن را به تاجران ایرانی اعلام می دارد نارنگی است.

خریداران نارنگی ایران در روسیه با توجه به کمیت و قیمت مناسب هر ساله طالب خرید این محصول می باشند. نارنگی شمال با توجه به همین شرایط، موقعیت مناسبی برای خرید و صادرات دارد. نارنگی شمال گزینه اول تاجران است. بعد از کیفیت و قیمت مناسب، بسته بندی مناسب و شکل مهمترین موضوع جهت ارسال نارنگی به روسیه می باشد.

صادرات نارنگی شمال

صادرات نارنگی شمال بسته بندی

سورت کردن بعد از برداشت نارنگی از مهم ترین اقدامات در جهت بسته بندی و عرضه این میوه می باشد. سورت کردن درجات مختلف، سبب تنوع قیمت نارنگی صادراتی می شود. همه تاجران لوکس ترین این محصول را نمی خواهند. سورتینگ داران نیز با توجه به این موضوع نارنگی را در سبد های با اوزان مختلف بسته بندی می کنند.

نارنگی درشت تر با رج کمتر و نارنگی های ریزتر با ردیف های زیادتری در سبد قرار داده می شوند. هر چه نارنگی دارای اندازه درشت تر و دارای پوستی شفاف و تمیز باشد و در بسته بندی زیبا و‌محکمی قرار داشته باشد دارای قیمت بیشتری برای خرید است.

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
صادرات نارنگی شمال
فهرست