قیمت انواع نارنگی مازندران در سر باغ

نارنگی

با خرید انواع نارنگی مازندران در سر باغ می توانید به ارزان ترین قیمت خرید و فروش عمده آن برای توزیع در بازار کشور و یا صادرات دست یابید.

قیمت انواع نارنگی مازندران در سراسر کشور و حتی خود شهر مازندران در مکان های مختلف از سر باغ تا میادین میوه و تره بار از هم تفاوت می کند.

قیمت انواع نارنگی مازندران

نارنگی در بین مرکبات یکی از میوه های پوست نازک است. نارنگی های پوست نازک که راحت از گوشته خود جدا می شود. نارنگی ها طعم های مختلفی دارند ولی همگی از رنگ دانه های زرد و نارنجی غنی هستند.

فروش پرتقال شمال درشت

[mks_pullquote align=”left” width=”620″ size=”20″ bg_color=”#95ba39″ txt_color=”#000000″]ویتامین هایی مانند فیبر، ویتامین ث، فسفر و کلسیم به مقدار فراوان در نارنگی وجود دارد.[/mks_pullquote]

مازندران توانسته با بهره گیری از:

  1. دانش مناسب
  2. به کارگیری نهال های خوب و پر ثمر

بزرگترین تولید کننده انواع نارنگی در کشور باشد. این افتخار بزرگ مرهون زحمت کشاورزان و مهندسان باغداری و کشاورزی است.به این دلیل که با کود دهی و سم پاشی به موقع سبب میوه های باکیفیت و کمیت مناسب شده اند.

بعد از ریختن شکوفه های میوه نارنگی از درخت، عمده خریدارانی پیدا می شود که با تخمین مقدار بار روی درخت، برخی باغات استان مازندران را خریداری می نمایند. قیمت نارنگی از سر باغ سود مناسب تری را برای توزیع کنندگان خرد خواهد داشت.

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
انواع نارنگی مازندران
فهرست