قیمت مصوب پرتقال شب عید

پرتقال

هر ساله در آخر سال انواع پرتقال با قیمت مصوب به منظور تامین میوه شب عید در بازار توزیع می شود و قیمت ها بدین صورت کنترل می شود.

در فرهنگ ایرانی بر روی میز میزبان همیشه یک ظرف میوه جهت پذیرایی آماده می باشد. در ابتدای سال و با آغاز مراسم سنتی عید نوروز مصرف میوه افزایش می یابد. هر میزبان برای پذیرایی چندین نوع میوه در کنار آجیل و شیرینی تدارک می بیند. عید نوروز موجب می شود که خرید و فروش انواع میوه در بازار افزایش یابد که البته سیب و پرتقال در این میان نقش بیشتری دارند و غالب خرید از میان این دو نوع میوه می باشد.

سیب و پرتقال دو نوع میوه ای هستند که به لحاظ طعم باب میل اکثریت افراد می باشند. البته که قیمت مناسب این دو نوع و اینکه میوه های فصلی در انتخاب آنها موثر است. هر ساله بخشی از میوه ها در سردخانه برای شب عید انبار می شوند. با رسیدن به اواخر ماه اسفند توزیع میوه در بازار با قیمت مصوب آغاز می شود.

قیمت مصوب پرتقال شب عید

 

قیمت مصوب پرتقال شب عید در بازار

بازار میوه در آخر سال بازازی پر تلاطم است و مشتریان در ایران بازار برای خرید به دنبال قیمت مناسب می باشند. بدون برنامه ریزی برای فروش میوه در بازار به دلیل بالا بودن حجم خرید میوه ها کمبود ایجاد می شود. باید از ماه ها قبل آمادگی کنترل بازار وجود داشته باشد. تامین بار با قیمت مناسب تنها با توزیع میوه به صورت مداوم ممکن می شود. در صورتی که پرتقال به اندازه کافی در بازار موجود باشد دیگر قیمت فروش آن افزایش پیدا نخواهد کرد.

با اتبار کردن انواع پرتقال در سردخانه و توزیع به موقع آن نیاز میوه در شهرهای کخنلف به راحتی تامین می شود. از سوی دیگر کنترل قیمت به تمامی اقشار جامعه این فرصت را می دهد که با توجه به نیازشان خرید انجام دهند. بهترین حالت فروش این است که میوه با قیمت های مختلف در بازار موجود باشد تا هر خریدار بسته به توان بتواند خرید نماید. توزیع پرتقال با قیمت مصوب در تمامی شهرها بهترین راه برای کسب رضایت خریداران خرد است.

قیمت مصوب پرتقال شب عید

توزیع عمده انواع پرتقال درجه یک

پرتقال هایی که از باغات برداشت می شوند کیفیت یکسان ندارند. این پرتقال ها توسط باغداران در گروه های کیفی دسته بندی و سپس بسته بندی می شوند. واضح است که تفاوت در کیفیت به معنای تفاوت در قیمت نیز می باشد. مراکز فروش میوه سعی بر آن دارند که با توزیع عمده انواع پرتقال، میوه مورد نظر گروه های مختلف خریدار را تامین کنند.

آمادگی برای تامین بازار شب عید، با انبار کافی پرتقال انجام می شود. مراکز فروش اینترنتی این آمادگی را دارند که انواع پرتقال درجه یک و درجه دو را بر اساس سفارش خریدار برای او ارسال کنند. بی تردید تلاش شده تا قیمت فروش پرتقال در بهترین حالت برای خریدارا باشد. تا خرده فروشی نیز با نرخ مناسب در سراسر کشور انجام گیرد. در عمده فروشی، انواع پرتقال تولید شمال عرضه می شود. از نظر حجم سفارش نیز محدودیتی برای خریدار عمده در این مورد وجود ندارد.

 

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
قیمت مصوب پرتقال شب عید
فهرست