جدیدترین قیمت پرتقال تامسون در شمال

پرتقال

جدیدترین قیمت پرتقال تامسون تازه را باید از مراکز اصلی تولید آن بدست آورد. برای رسیدن به بهترین نرخ خرید فروش کجا بهتر از باغات شمال کشور؟

پرتقال تامسون از ارقام پرتقالی است که در باغات شمال کشور پرورش داده می شود. این پرتقال از نظر ظاهر کروی و یا تا حدودی مخروطی شکل می باشد. ظاهر شفاف پرتقال برای خریداران آن جذاب است. به همین خاطر است که در فصول سرد و عید نوروز پای ثابت مهمانی های ایرانی به شمار می رود. یکی دیگر از دلایلی که پرتقال تامسون را برای مهمانی مناسب می کند آب متوسط این میوه است. راحتی پوست کندن این رقم دلیل برداشته شدن آن از ظرف میوه است. البته که نباید طعم دلچسب آن را نادید گرفت.

پرتقال تامسون سازگاری مناسبی با انواع آب و هوا دارد و به همین خاطر است که در هر منطقه ای امکان پرورش دارد. برای پرورش پرتقال تامسون از بهترین بخش های ایران، نوار شمالی کشور به ویژه مازندران است. بهترین نمونه پرتقال تامسون در این ناحیه برداشت می شود. فروش عمده پرتقال تامسون با جدیدترین قیمت ها در منطقه شمال انجام می شود.

جدیدترین قیمت پرتقال تامسون

جدیدترین قیمت پرتقال تامسون

سالیان سال است که باغداران شمال در بخشی از باغ خود درختان پرتقال تامسون را کاشته و از آنها به بهترین نحو نگهداری می کنند. استفاده از میزان کود مناسب و آبیاری دقیق حاصلش افزایش کیفیت پرتقال است. پرتقال شمال در میان خریداران این نوع میوه به کیفیت شناخته شده است. اندازه مناسب پرتقال برداشت شده از درختان بر میزان تمایل به خرید تاثیرگذار می باشد.

حجم بالای تولید پرتقال در شمال بسترساز عرضه و توزیع پرتقال تامسون در سراسر کشور شده است. بالا بودن تولید و برداشت پرتقال در تناژ بالا از باغات شمال جدیدترین قیمت گذاری برای این رقم را نیز تحت تاثیر قرار داده است. با در نظر گرفتن این موارد باید گفت که تامین پرتقال تامسون از شمال به صرفه و امر در جهت کاهش قیمت فروش در بازار کشور می باشد. البته این میوه مشتریان ثابت خود را داد که هر ساله اقدام به ثبت سفارش برای خرید می کنند.

جدیدترین قیمت پرتقال تامسون

نحوه ثبت سفارش خرید پرتقال تامسون

وقتی که مشتری تصمیم می گیرد بار پرتقال را از شمال خریداری کندف قدم بعد مذاکره با مرکز فروش آن است. امروزه مراکز توزیع میوه در شمال، روش های فروش خود را گسنرش داده اند. تمهیدات لازم برای فروش و ارسال بار تدارک دیده شده است. تنها کافی است که مشتری برای خرید اقدام کند. تمامی مراحل خرید را می توان بدون هیچگونه مراجعه حضوری انجام داد.

نحوه ثبت سفارش بدین گونه است که خریدار با مسئول فروش ارتباط می گیرد و پس از دریافت اطلاعات در مورد محصول و قیمت آن میزان پرتقال مورد نیاز خود را اعلام می کند. بقیه مراحل را فروشنده به خوبی پیگیری می کند. در بسته بندی پرتقال تمامی موارد مرتبط با سلامت محصول در نظر گرفته می شود. از بهترین بسته بندی برای ارسال پرتقال تامسون استفاده می شود تا کیفیت بار به طور خوبی حفظ شود.

مشتری بار مورد نظر خود را در هر تناژ که ثبت کرده است در شهر محل اقامت خود تحویل می گیرد. این یک راه راحت و بی دردسر برای خرید عمده است که خریدار می تواند پرتقال تامسون را با جدیدترین قیمت خریداری کرده و از مزایای آن بهره مند شود.

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
جدیدترین قیمت پرتقال تامسون
فهرست