فروش عمده ای پرتقال تامسون صادراتی درجه یک

پرتقال

آیا می دانید که در شرکت سبزینه فروش عمده ای انواع پرتقال تولید شده در ایران به ویژه پرتقال تامسون صادراتی درجه یک با بهترین نرخ در بازار ایران انجام می گیرد.

فروش عمده ای پرتقال تامسون صادراتی درجه یک با تخفیفات فروش بسیار ویژه به تمامی شرکت های صادر کننده و واحد های بازرگانی کشور انجام می گیرد. پرتقال تامسون از بهترین گونه های پرتقال در جهان است که میزان تولید آن در کشور بسیار بالا می باشد.

کارشناسان معتقدند در مازندران به ازای هر هکتار زمین میزان ۴۰ تن پرتقال تامسون برداشت خواهد شد. امروزه پرتقال تامسون صادراتی یا همان پرتقال تامسون درجه یک مازندران قابلیت صادرات به سراسر جهان را دارد. آیا می دانستید امروزه ایران یکی از بزرگترین کشور های تامین کننده پرتقال تامسون در جهان می باشد؟

پرتقال تامسون صادراتی

پرتقال تامسون برداشت شده از باغات پس از جمع آوری باید فرآیند هایی روی آن ها انجام شود. از مهم ترین این فرآیند ها می توان به جدا سازی شاخ و برگ و مواد اضافی بر روی محصولات اشاره نمود.

پرتقال تامسون صادراتی

سورت کردن یا همان جداسازی نمونه های درجه یک پرتقال تامسون نیز از فرآیند های مهم می باشند.در  نهایت پرتقال های تامسون صادراتی را در پالت های مخصول قرار داده و آن ها برای صادرات به کشور های مختلف انبار نموده و در زمان مشخص بارگیری و ارسال می نمایند.

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
پرتقال تامسون صادراتی
فهرست