خرید و فروش نارنگی

نارنگی

امکان خرید و فروش نارنگی به صورت عمده از طریق سایت میوه فرصتی است تا بهترین معاملات در این حوزه با بهترین سود انجام گیرد.

خرید و فروش نارنگی یکی از مهم ترین معاملات نیمه دوم سال است. این میوه یکی از میوه های غالب بازار در تمام شهرستان های ایران در کنار سیب و پرتقال است. نارنگی یکی از بهترین و‌ پرتقاضا ترین میوه های بازار است. این میوه که در ایران هم وجود دارد تنها در چند استان قابلیت رشد و میوه دهی دارد. نارنگی دارای فیبر بسیاری است و ویتامین ث فراوانی هم دارد.

خرید و فروش نارنگی

نمی توان گفت امروزه مردم صرفا به خاطر خواص میوه ها آنها را مصرف می کنند. میوه ها آنقدر طعم خوبی دارند که بدون تبلیغ جهت استفاده آنها، می توان مصرفشان را مشاهده نمود. نارنگی نیز عطر و مزه بی نظیری دارد.

نارنگی از هر نوعی باشد دارای آب فراوانی در بافت های خود است و طعم ترش و شیرینی دارد. خرید و فروش نارنگی را میتوان همزمان با چیدن آن توسط باغداران و عوامل دیگری که عهده دار این مسئولیت هستند انجام داد. خرید نارنگی:

  1. برای افرادی که صادر کننده هستند
  2. برای افرادی که فروشنده این محصول می باشند

انجام می شود.

خرید و فروش نارنگی

 

بازار صادرات نارنگی شمال

مازندران در شهریور شاهد معاملات نارنگی می باشد. زیرا این شهرستان به سبب آب و هوای خنک می تواند نوعی از نارنگی زودرس را در خود پرورش دهد که زودتر از انشو روانه بازار گردد.

این نارنگی می تواند به سبب نوبری بودن بازار خوبی جهت فروش داشته باشد. به شرطی که ترش نباشد و از آب خوبی در بافت های خود برخوردار باشد.

البته رنگ آوری این نارنگی با سرما و‌ یا گرما در ابتدای برداشت در سورتینگ ها می تواند این روند را تسهیل کند. این شرکت نیز یکی از مراکزی است که این محصول را شاید زودتر از دیگر سورتینگ های دیگر روانه بازار کند. تمام خریداران عمده می توانند با ارتباط از طریق راههای ممکن اطلاعات لازم را دریافت و اقدام به خرید نمایند.

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
خرید و فروش نارنگی
فهرست