صادرات نارنگی درجه یک به ارمنستان

نارنگی

صادرات نارنگی به ارمنستان در طی سال های اخیر سیر صعودی را طی می کند و اگر شما نیز تمایل دارید تا نوع درجه یک را برای این امر خریداری کنید با ما همراه باشید.

ارمنستان برای تولید میوه و مرکباتی مانند نارنگی دارای محدودیت است و به همین علت صادرات نارنگی به ارمنستان انجام میشود. نارنگی درجه یکی که به ارمنستان صادر میشود قیمت مناسبی دارد.

صادرات مرکبات برای ایران از نظر اقتصادی نیز سود دارد و به همین علت تولید کنندگان زیادی در کشور تلاش میکنند تا محصول بیشتری تولید کرده و به کشور های اطراف ارسال کنند. صادرات نارنگی نیز در طی سال های اخیر به همین دلیل مورد توجه قرار گرفته است. نارنگی نیز خواص زیادی برای بدن دارد و مصرف آن بدن را ایمن میکند.

قیمت نارنگی در انواع مختلف

قیمت مرکبات به عوامل زیادی بستگی دارد که یکی از معم ترین این عوامل هزینه هایی است که قبل از عرضه محصول به بازار توسط باغداران و کشاورزان صرف میشود. هزینه هایی برای رشد و پروش محصول مانند تهیه کود مناسب برای تقویت خاک و تولید میوه بهتر و همچنین نگه داری در شرایط مناسب روی قیمت نهایی محصول تاثیر گذار است. صادرات نارنگی به ارمنستان نیز با قیمت مناسبی انجام میشود. قیمت نارنگی و سایر مرکبات به طور کلی متغیر است ولی تولید کنندگان مختلف تلاش میکنند تا با در نظر گرفتن بهترین قیمت برای میوه ها شرایط خرید را برای عموم مردم بهتر و راحت تر کنند. قیمت نارنگی قبل از ورود به بازار و در دسترس مشتریان قرار گرفتن توسط مراکز مختلفی کنترل میشود تا با کیفیت محصول تناسب داشته باشد.

نارنگی ایران و به خصوص شهر های شمالی از این مناطق به شهر ها و کشور های دیگر نیز ارسال میشود و کیفیت بالای این محصولات باعث جلب رضایت مشتریان زیادی شده است.

قیمت نارنگی در انواع مختلف

صادرات پرتقال به ارمنستان

ارمنستان برای تولید میوه و مرکبات از جمله نارنگی محدودیت دارد زیرا در این کشور شرایط خوبی برای کشاورزی و رشد و پروش میوه وجود ندارد. از آنجایی که نارنگی و پرتقال از محبوب ترین و پر فروش ترین میوه ها هستند ارمنستان این محصول را از ایران خریداری میکند. صادرات نارنگی به ارمنستان مراحلی دارد که اگر مرتب و منظم انجام شود محصولات کاملا سالم به مقصد میرسند. نارنگی خواص بسیار ویژه ای دارد و با وجود این موارد قیمت این محصول مناسب است. یکی از مهم ترین مراحل قبل از صادرات محصولات سورتینگ و جدا سازی است که در جلو تر به بررسی این مرحله می پدازیم. یکی دیگر از مراحل مهم در صادرات بسته بندی کردن درست و استاندارد میوه ها است.

یکی از مهم ترین نکات در صادرات این است که میوه ها کیفیت خوبی داشته باشند به گونه ای که ارزش صادرات و هزینه های ناشی از آن را داشته باشند و در نهایت صادرات موفق انجام شود .

صادرات پرتقال به ارمنستان

سورتینگ و جدا سازی انواع نارنگی

سورتینگ یعنی جدا کردن میوه هایی که خواص متفاوتی دارند.سورتینگ میتواند در چند مرحله انجام شود. اولین مرحله سورتینگ به کمک باغداران و کشاورزان انجام میشود که هنگام چیدن و برداشت میوه ها هر نوع نارنگی را در قسمت جداگانه ای قرار میدهند. مرحله بعدی سورتینگ توسط فروشندگان و مراکز فروش انجام میشود. این کار به تعیین قیمت محصولات کمک میکند زیرا قیمت باید با توجه به نوع و کیفیت نارنگی تنظیم میشود. صادرات نارنگی به ارمنستان بعد از سورتینگ محصولات با قیمت مناسب انجام میشود. نارنگی انواع مختلفی دارد که یکی از پر فروش ترین انواع ان نارنگی ژاپنی است که معمولا پوست سبز رنگ و اندازه متوسطی دارد. نارنگی ژاپنی در شمال ایران با کیفیت بالایی تولید میشود و به شهر های مختلف ارسال میشود.

نارنگی مخصوص فصل پاییز و زمستان است و بهترین کیفیت را در همین فصل ها دارد. البته نارنگی به صورت گلخانه ای یا یخ زده در فصل های دیگر نیز در بازار وجود دارد.

سورتینگ و جدا سازی انواع نارنگی

بسته بندی نارنگی برای صادرات

بسته بندی نارنگی و سایر میوه ها بابد حتما با رعایت تمامی نکات بهداشتی و استاندارد ها باشد تا میوه ها سالم باقی بمانند. هر بسته بندی باید به گونه ای باشد که هیچ میوه ای تحت فشار نباشد و له یا اسیب دیده نشود. بسته بندی برای صادرات و ارسال میوه ها به شهر های دیگر حساس تر است چون معمولا محصگلات باید مسافتی را تا رسیدن به مقصد طی کنند پس بسته بندی ها باید به گونه ای باشد که استحکام کافی را داشته باشد. هم چنین این میوه ها باید در شرایطی نگه داری شوند که زمینه ای برای فعالیت میکروب ها و باکتری ها و سایر میکرو ارگانیسم ها فراهم نشود. صادرات نارنگی به ارمنستان با رعایت همین نکات انجام میشود و در نهایت سلامت محصولات باید کنترل شود.

نارنگی صادراتی حتما باید با کیفیت بالایی داشته باشد تا در نهایت باعث جلب رضایت مشتریان و افزایش میانگین استفاده از محصول در همه جای کشور شود.

بسته بندی نارنگی برای صادرات

خرید عمده و جزئی نارنگی

نارنگی را میتوان به شکل ها و صورت های مختلفی تهیه کرد. خرید عمده معمولا به صرفه تر و مناسب تر است زیرا میزان زیادی از محصولات خریداری میشود. خرید عمده به منظور های مختلفی انجام میشود که از مهم ترین آن ها میتوان به خرید محصولات برای بردن به شهر ها یا کشور های دیگر اشاره کرد. چون قیمت محصول در خرید عمده مناسب تر است امروزه درصد زیادی از مشتریان میوه مورد نیاز خود را از این روش تهیه میکنند. البته خرید نارنگی به صورت جزئی نیز امکان پذیر است زیرا بسته بندی های گوناگونی از این محصول در بازار وجود دارد که با قیمت مناسبی در دسترس مشتریان قرار میگیرد. در هر گونه خرید توجه به کیفیت و سلامت محصولات از همه چیز مهم تر است. صادرات نارنگی به ارمنستان نیز در مراحل اولیه با خرید عمده نارنگی ها از باغداران و کشاورزان شروع میشود.

کشاورزان میگویند که هر سال بخشی از میوه های خود را برای صادرات جداگانه در نظر میگیرند. هر چه کیفیت میوه های صادراتی بیشتر باشد خرید محصولات از طرف این کشور ها افزایش یافته و از نظر اقتصادی به نفع کشاورزان و باغداران است.

خرید عمده و جزئی نارنگی

باغ های نارنگی در شمال

شمال ایران اغلب دارای بهترین محصولات کشاورزی است زیرا شرایط برای رشد و پروش میوه ها بسیار مناسب است. نارنگی ای که در شمال ایران تولید میشود بسیار مرغوب است و معمولا برای صادرات نیز در نظر گرفته میشود. آب و هوای مرطوب در این مناطق کمک میکند که نارنگی ها بهتر رشد کرده و طعم و مزه بهتری داشته باشد. صادرات نارنگی به ارمنستان نیز از محصولات همین مناطق است. نارنگی میوه ای غنی از ویتامین ها و پروتئین های مختلف است و مصرف درست و به اندازه آن بدن را بسیار قوی میکند. این میوه حتی باعث جلو گیری از بیماری های خاصی مانند سرطان میشود زیرا مواد غذایی موجود در آن بسیار مفید و مقوی هستند.

پزشکان نیز مصرف نارنگی را در فصل و زمان مخصوص بسیار توصیه میکنند. کشاورزان و هم چنین تولید کنندگان با در نظر گرفتن قیمت ارزان و مناسب برای این میوه امکان خرید را برای عموم مردم جامعه و حتی خارج از کشور فراهم کرده اند.

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
صادرات نارنگی به ارمنستان
فهرست