بازار فروش نارنگی پاکستانی

نارنگی

فروش نارنگی پاکستانی با بهترین قیمت نسبت به کیفیت بالا این محصول به صورت عمده و در حجم مورد سفارش خریدار انجام می گیرد.

بازار فروش نارنگی پاکستانی هم‌ در داخل ایران داغ است. این محصول بعد از اتمام نارنگی ایران تقاضای مناسبی جهت خرید و فروش دارد. در ایام عید بهترین بازار این محصول شکل می گیرد.

نارنگی یکی از میوه های محبوب پاییز و زمستان است. به همین سبب در این برهه از زمان تقاضای زیادی جهت خرید آن وجود دارد. در نخستین درخواست های این میوه نارنگی ایران می تواند تا بخش زیادی این بازار را پاسخ گو باشد.

خواص نارنگی شمال ایران

نارنگی شمال زودتر از نارنگی جنوب وارد بازار شده و هر دو آنها خریداران مخصوص به خود را دارند. نارنگی با کیفیت ایران هر چه قدر هم تولید مناسبی داشته باشد به سبب نداشتن ماندگاری نمی تواند تا اواخر زمستان دوام بیاورد و در بازار فروش دیده شود.

اگرچه در فصل برداشت بخشی از این محصول به سبب مازاد بر تولید در صادرات نیز به کار گرفته می شود. هر چند این میوه در حدود ۵ ماه در بازار یافت می شود در حوالی عید کمیت کمی پیدا می کند. این موضوع سبب می شود تا عرضه کنندگان نارنگی به سبب تقاضای بالای این محصول به فکر تأمین آن از جهات مختلف باشند.

نارنگی پاکستانی یکی از همین گزینه ها است. این میوه که دارای اندازه متوسط و رنگی بسیار خوش رنگ است از کشور پاکستان وارد ایران می شود. داشتن کالیبر های مختلف از این نارنگی در قیمت آن تفاوت ایجاد می کند. این قیمت در نوع سبدی یا کارتنی بودن نیز از هم تفاوت می کند.

فروش نارنگی پاکستانی

بازار فروش نارنگی پاکستانی

بازار فروش نارنگی پاکستانی بعد از کاهش نارنگی ایران بهتر می شود. این نارنگی طعمی کمی متفاوت تر از نارنگی های ایرانی داشته و از نظر ظاهر نیز تفاوت می کند.

بازار خوب عید به جهت خرید بالاتر از دیگر فصل های سال می تواند زمان خوبی برای فروش این نارنگی باشد. مسئله ای که عرضه کنندگان میوه به خوبی بدان آشنایی دارند. خریداران انواع نارنگی می توانند از طریق این مرکز سفارش خرید نارنگی ژاپنی را به این شرکت  اعلام دارند.

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
فروش نارنگی پاکستانی
فهرست