خرید نارنگی عمده شمال

نارنگی

آیا قصد دارید که نارنگی شمال را تهیه کنید، خرید نارنگی عمده شمال که دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب به شما پیشنهاد می شود.

خرید و فروش نارنگی عمده شمال از اوایل شهریور می تواند آغاز گردد، زیرا تنها در این منطقه از کشور است که نارنگی ژاپنی می تواند رشد کند و میوه دهد. نارنگی ژاپنی در مناطق گرمسیری نمی توانند حیات داشته داشته باشد.

پنهای دریای خزر یکی از بهترین مناطق کشور برای کشاورزی می باشد. آب کافی در مقابل خاک حاصلخیز و هوای خوب سبب شده بسیاری از محصولات زراعی و باغی بتوانند در شمال کشور با کیفیت بالا و کمیت خوب تولید شوند.

باغ انواع مرکبات شمال ایران

این محصولات نه تنها جوابگوی نیاز داخل استانی هستند بلکه برای فروش به تمام شهرستان ها انتقال داده می شوند. انواع میوه های مرکباتی نیز از این دست محصولات می باشند.

نارنگی، پرتقال و نارنج سه میوه پر کمیت استان های شمالی مخصوصا مازندران است که توانسته بخش عظیمی از تامین بازارهای این محصولات را بر عهده گیرد. نارنگی میوه ای خوش طعم و با عطر زیاد است و به سبب پوست گیری آسان آن بسیار محبوب و پر مشتری نیز می باشد.

خرید نارنگی عمده

نارنگی آب فراوانی نیز دارد و به همین سبب خوردن آن بسیار لذت بخش است. شمال ایران و استان مازندران آن در تولید نارنگی یکی از سرآمدان است. به طوریکه تولیدات آن در کنار نارنگی جنوب سبب شده تا ایران در رتبه سوم تولید این محصول در خاورمیانه قرار گیرد.

در چند سال اخیر گونه ای نارنگی در شمال کشور کشت میگردد که زودتر از‌دیگر نارنگی ها قابل برداشت است. این نارنگی در ابتدا با پوست سبز رنگ چیده شده اما داخل این نارنگی آبدار و رسیده است. هر چه زمان می گذرد پوست این نارنگی هم رسیده شده و به رنگ زرد نزدیک تر می شود. رسیده تر شدن نارنگی ژاپنی بفروش بیشتر آن نزدیک تر شده و بازار خرید بهتری برای آن رقم میزند.

خرید نارنگی عمده

خرید نارنگی عمده شمال

خرید نارنگی عمده شمال از باغات و مراکز سورتینگ قابل انجام است. به همین سبب است که با آغاز کار برداشت، خریداران این محصول هم به دنبال تهیه آن هستند. شرکت سبزینه دشت قائم نیز با داشتن انواع نارنگی برای فروش می تواند جوابگوی خریداران این محصول باشد.

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
خرید نارنگی عمده
فهرست