فروش نارنگی بصورت سورت شده

نارنگی

عرضه و فروش نارنگی بصورت سورت شده شرایط مناسبی را برای صادرات آن به کشورهای منطقه فراهم کرده است و بر همین اساس خریداران می توانند در سریع ترین زمان اقدام به خرید نارنگی نمایند.

عرضه نارنگی در بازار کشور

با رسیدن فصل پاییز نوبت به عرضه انواع مرکبات در بازار می شود که بو و طعم خاص آن ها را محبوب دل بیشتر افراد کرده است و غالبا میوه های پاییزی به نسب قیمت مناسب تری دارند و از این رو میزان فروش آن ها در بازار بالاتر از میوه های سایر فصول است. نارنگی میوه ای آبدار و خوش طعم است که پوست آن بخ راحتی و با دست کنده می شود و همین آن را به یک میوه مناسب برای پذیرایی تبدیل کرده است.

فروش نارنگی

تولید نارنگی در شمال کشور و بخش های مرکزی ایران رایج تر است و باید گفت که کیفیت بالایی نیز دارند و بر همین اساس شرایط مناسبی برای صادرات آن ها به کشورهای منطقه فراهم شده است. در طی سال های اخیر فروش نارنگی بصورت سورت شده مورد توجه قرار گرفته است زیرا که بسته بندی سبب کی شود تا کیفیت و سلامت میوه تا زمان رسیدن به دست مصرف کننده تضمین شود.

فروش نارنگی

فروش نارنگی سورت شده

فروش نارنگی بصورت سورت شده یکی از بهترین روش ها جهت عرضه این میوه آب دار و پر طرفدار به بازار مصرف است. بحث بسته بندی مناسب برای همه کالا ها سبب شد تا تولید کنندگان بفکر بهترین روش بسته بندی برای محصولات خود باشند، تا بتوانند از رقیبان خود پیشی بگیرند و سود فروش بالاتری را نصیب خود کنند‌. انواع میوه ها نیز از این امکانات بی بهره نماندند و با شکلی شکیل و بازار پسند وارد بازار می شوند، انواع مرکبات به شکل سورت شده روشی بهتر برای ورود به بازار هستند.

فروش نارنگی

ضایعات میوه کاهش می یابد و هم بار تا پایان مسیر بدون له شدگی و پارگی به مقصد می رسد. این روش اگرچه برای پرتقال بسیار کارآمد است اما برای نارنگی تاثیر بهتری دارد، زیرا نارنگی به سبب پر آب و شل بودن بیشتر در معرض آسیب است. فروش نارنگی بصورت سورت شده اکثرا به شکل مکانیزه انجام می شود. در نتیجه خریداران نیز به دنبال همین شکل از این میوه جهت بازار داخل و خارج می باشند.

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
فروش نارنگی
فهرست