خرید اینترنتی پرتقال سورت شده شمال

پرتقال

خرید اینترنتی پرتقال سورت شده سفارش میوه را در اندازه مورد نظر خریدار ممکن کرده که این نوع خرید برای صادرات و فروش در کشور هدف ایده آل است.

با توجه به ذائقه و فرهنگ ایرانی، مصرف میوه و استفاده از آن در پذیرایی ها مرسوم می باشد. تامین انواع میوه در فصل برداشت آن در هر شهری برای میوه فروشان و بازارهای تره بار اهمیت دارد. به همین دلیل است که در حوزه خرید و فروش میوه سعی شده تا از جدیدترین روش ها بهره گرفته شود. بدین طریق بدون در نظر گرفتن اینکه هر میوه در چه منطقه ای پروش داده می شود، خرید آن قابل انجام است.

خرید اینرتنتی انواع میوه، در طی چند سال اخیر ممکن شده است. البته منظور از خرید و فروش اینترنتی در اصل مشتری یابی و انجام مراحل خرید است. میوه در بسته بندی های مناسب از طریق باربری برای خریداران ارسال می شود. خرید اینترنتی پرتقال سورت شده و درهم نیز از همین مسیر در حال انجام است. انواع پرتقال هایی که در منطقه شمال پرورش داده می شوند، از طریق سایت های فروش اینترنتی عرضه می شوند. این روش خرید و فروش با صرفه و ساده می باشد.

خرید اینترنتی پرتقال سورت شده

نحوه سورت و دسته بندی پرتقال شمال

بر روی هر درخت پرتقال بدون توجه به آن در زمان برداشت و رسیدن محصول، میوه در اندازه های مختلف وجود دارد. برخی از پرتقال ها درشت، برخی ریز و گروه در حد وسط این دو قرار دارند. در غالب موارد یک جعبه پرتقال حاوی این میوه در اندازه های متفاوت است. چند سالی است که تولیدکنندگان پرتقال با استفاده از دستگاه سورت اقدام به دسته بندی می کنند.

با خرید یک دستگاه سورت این امکان که میوه ها در چندین سایز بسته بندی شوند وجود دارد. دسته بندی پرتقال از نظر سایز به نوع دستگاه سورت بستگی دارد. در هر دستگاه مخزنی وجود دارد که میوه ها در آن ریخته می شوند. در بخش دیگر دستگاه خروجی هایی وجود دارد که تنها میوه در ابعاد خاص می توانند از آن خارج شوند. در یک فرآیند ساده و سریع میوه دسته بندی می شود. جعبه های میوه بر اساس اندازه گروه بندی شده و انبار می شوند. با ثبت سفارش خرید از سوی خریدار میوه در نوع درهم و یا سورت شده به او تحویل داده می شود.

خرید اینترنتی پرتقال سورت شده

خرید اینترنتی پرتقال سورت شده

مراکز فروش میوه، پرتقال ها را با در نظر گرفتن معیار های مختلف قیمت گذاری می کنند. نوع پرتقال، کیفیت و اندازه پرتقال در قیمت گذاری آن نقش دارد. هر چه پرتقال با کیفیت تر باشد و سایز درشت تری داشته باشد با نرخ بالاتری برای فروش ارائه می شود. خریداران عمده پرتقال با در نظر گرقتن نیاز بازار هدفشان به دنبال خرید نوع خاصی از پرتقال هستند. در بازار داخلی غالبا سورت شدن میوه اهیمت چندانی ندارد. داما در نقطه مقابل در صاردات شرایط متفاوت می باشد.

برای صادرات پرتقال بهتر است، از پرتقال های سورت شده استفاده شود. در جذب مشتری خارجی آن چیزی که تاثیر دارد، کیفیت و ظاهر میوه نیز است. از این رو باید پرتقال متوسط یا درشت را در بسته بندی تمیز و با ظاهری مناسب برای صادرات آماده کرد. پرتقال سورت شده در مراکز فروش اینترنتی موجود می باشد و خریداران بدین طریق می توانند برای تامین پرتقال اقدام نمایند.

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
خرید اینترنتی پرتقال سورت شده
فهرست