صادرات پرتقال شمال به روسیه

پرتقال

سورت و بسته بندی محصولات باکیفیت تولید شده شرایط صادرات پرتقال شمال به روسیه را برای تجار فعال در این زمینه فراهم کرده است.

مرکبات تولید ایران به دلیل کیفیت بالا از جمله محصولاتی هستند که صادرات آن ها به کشورهای منطقه و اروپایی قابل انجام است و سیر صعودی تولید پرتقال سبب شده تا بتوان هر سال حجم بیشتری را به صادرات اختصاص داد.

صادرات پرتقال شمال درجه یک

ورود به بازار های بین المللی نیازمند این است که در ابتدا بتوان محصولی با کیفیت بالا تولید نموده و در گام بعدی بتوان آن را به بهترین صورت آماده و بسته بندی کرده و در دسترس مشتری قرار دارد. تولید بهترین نمونه پرتقال در شمال ایران شرایطی را فراهم کرده که بتوان این محصول را به صادرات اختصاص داد و در همین راستا سورت و بسته بندی محصولات به صورت تخصصی و با بهترین دستگاه ها انجام می گیرد.

صادرات پرتقال شمال

صادرات پرتقال شمال به دلیل ارزش غذایی بالای این میوه و کیفیت بالایی که دارد در طی چند دهه اخیر مورد توجه قرار گرفته است و با استقبال انجام شده برای خرید پرتقال درجه یک شمال تلاش ها برای افزایش صادرات این محصول بیشتر شده است. خریدار عمده می تواند به صورت مستقیم از باغدار خرید پرتقال را انجام دهد و بدین صورت به بازار اصلی محصول تولیدی دست یابد و این به معنای خریدی پر سود می باشد.

صادرات پرتقال شمال

فروش عمده پرتقال درجه یک

روسیه از اصلی ترین مشتریات در حوزه خرید و فروش پرتقال ایرانی است و هر ساله می توان با عرضه محصولات برداشت شده در بازار این کشور شرایط مناسبی را برای تولیدکنندگان ایجاد کرد. تجاری که تمایل به صادرات پرتقال شمال به روسیه دارند می توانند با شرکت سبزینه به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط بوده و ضمن خرید محصول باکیفیت تولید شده از بهترین نرخ فروش تعیین شده برای محصول صادراتی بهره مند گردند.

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
صادرات پرتقال شمال
فهرست