صادرات پرتقال شمال ایران به عراق

پرتقال

صادرات پرتقال شمال ایران به عراق در تناژ بالا و با بهترین کیفیت توسط تجار ایرانی و عراقی در حال انجام می باشد.

رونق تولید و فروش در هر حوزه تنها با عرضه محصول در بازار داخلی میسر نخواهد شد. نیاز است تا هر تولیدکننده گام هایی را در جهت عرضه محصولات در بازارهای خارجی بردارد. تولیدکنندگان با سابقه در حوزه انواع میوه با تحلیل بازار داخلی و خارجی بخشی از میوه ها را به صادرات و برخی را به فروش داخلی اختصاص می دهند. تقاضا برای خرید پرتقال از سمت هر گروه از مشتریان باید بررسی گردد. بررسی منافع حاصل از فروش پرتقال در تصمیم تولیدکننده برای بستن قرارداد فروش موثر است. فروش انواع پرتقال شمال ایران به مشتریان خارجی، از کشورهایی نظیر عراق و روسیه بازار فروش پرتقال را گسترش داده است.

بسته بندی انواع پرتقال شمال

هر کالایی برای اینکه در بازار با قیمت مناسب عرضه گردد باید کیفیت خوبی داشته باشد. در حوزه ای مثل بازار میوه تنها بالا بودن کیفیت میوه تولیدی کافی نیست، حفظ کیفیت نیز اهمیت دارد. میوه به شدت فساد پذیر است و به همین دلیل باید به نحوه جابه جایی آن توجه کرد. رمز عرضه میوه با همان کیفیت اولیه استفاده از بسته بندی مناسب است. میوه چیده شده از درختان بلافاصله به سردخانه ارسال می شود تا با نگهداری آن در شرایط ایده آل، کیفیت اولیه حفظ شود. فاصله برداشت میوه تا عرضه آن در بازار در انتخاب نوع بسته بندی بی تاثیر نیست. استفاده از هر نوع بسته بندی در ماندگاری پرتقال موثر می باشد. انواع بسته بندی هایی که برای میوه هایی همچون پرتقال مورد استفاده قرار می گیرد در سه گروه دسته بندی می شود:

  • جعبه پلاستیکی
  • کارتن میوه
  • جعبه چوبی

در هر دسته اشاره شده انواع مختلفی قرار می گیرند که هر چند از نظر ظاهر متفاوت هستند اما جنس یکسانی دارند. توافق بین خریدار و فروشنده تعیین کننده نوع بسته بندی پرتقال خواهد بود. در صادرات پرتقال ایران به کشورهای مختلف از جمله عراق در هر دو نوع بسته بندی ممکن است.

صادرات پرتقال ایران به عراق

 

صادرات پرتقال ایران به عراق

خرید و فروش انواع پرتقال درجه یک ایران برای هر دو گروه تجار ایرانی و عراقی از اهمیت والایی برخودار است. به همین دلیل هر ساله بیش از پیش صادرات پرتقال انجام می گیرد. برای برخی از افراد تازه کار، سوال این است که چرا صادرات انواع پرتقال به کشور عراق مورد توجه قرار دارد؟

باید گفت همسایگی ایران و عراق نقش کلیدی در صادرات انواع کالا به ویژه میوه دارا می باشد. زمان صرف شده برای خرید و ارسال پرتقال به دلیل فاصله کم بالا می باشد. از سوی دیگر مشتری عراقی در طی سال ها خرید پرتقال شما از بالا بودن کیفیت آن اطمینان دارد. همین دو دلیل به تنهایی در تشویق تجار برای افزایش صادرات پرتقال کافی به نظر می رسد. البته باید توجه داشت که قیمت تمام شده خرید و حمل پرتقال هم در افزایش معاملات پرتقال بی تاثیر نیست. بالا بودن میزان تولید انواع پرتقال خونی و تامسون در شمال امکان تامین بازار داخلی و بازار خارجی را فراهم نموده وبه موجب آن کمبودی در تامین سفارشات ثبت شده برای خرید وجود ندارد.

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
صادرات پرتقال ایران به عراق
فهرست