پرتقال صادراتی شمال در بازار

پرتقال

عرضه انواع پرتقال درجه یک شمال با عنوان صادراتی در بازار آغاز شده است که با قیمت مناسب ازای هر کیلو در دسترس خریداران قرار دارد.

پرتقال را نوعی از خانواده وسیع مرکبات می شمارند که استفاده از آن در بین مردم اغلب کشورهای جهان رایج است. هر کشور فرهنگ غذایی خود را دارد و بر اساس آن مصرف پرتقال صورت می گیرد. در برخی از کشورها این میوه به منظور پذیرایی در زمان آمدن مهمان استفاده می شود. در برخی از کشورهای دیگر اب پرتقال بخشی جدایی ناپذیر از وعده صبحانه می باشد. چگونگی مصرف و زمان آن چیزی است که در طی سال ها به عنوان برنامه غذایی در بین مردم رایج شده است.

با نگاهی به میزان مصرف این میوه لزوم تولید در کشورهای مختلف به خوبی احساس می شود. در هر کشور با داشتن شرایط آب و هوایی مناسب باغ های پرتقال ایجاد می شود. برخی از کشورها نیز به منظور تامین مداوم پرتقال در بازار اقدام به واردات پرتقال می کنند. پرتقال که میوه ای پیوندی به حساب می آید دارای انواع مختلفی است که بر اساس ویژگی ها نامگذاری شده اند.

فروش انواع پرتقال درجه یک

ایران کشوری است که آب و هوای آن از شمال تا جنوب کشور متفاوت می باشد. این شرایط بستری را ایجاد کرده تا بتوان انواع پرتقال زودرس و دیر رس را پرورش داد. هر ساله در چندین هکتار در شمال و جنوب که به درختان پرتقال اختصاص داده شده است، برداشت پرتقال انجام می گیرد.

پرتقال صادراتی شمال در بازار

شرایط نگهداری از درخت پرتقال و موارد مختل دخیل در آن سبب می شوند تا ثمره یک درخت باکیفیت باشد. و یا در نقطه مقابل محصولی بی کیفیت از درخت چیده شود. مطمئنا محصول هر درخت یکدست نیست از این رو باید پرتقال درشت و سالم از سایرین جدا شود. با دسته بندی پرتقال ها می توان بار باکیفیت را برای صادرات اختصاص داد. درآمد حاصل از صادرات پرتقال به نسبت سایر میوه در رنج بسیار مناسبی قرار دارد. از این رو مراکز عرضه و توزیع میوه فروش پرتقال صادراتی را در بازار کشور شروع کرده اند.

قیمت پرتقال صادراتی شمال در بازار

ناحیه سرسبز شمال ایران پر است از انواع باغ هایی که از آن انواع میوه ها در فصول مختلف سال برداشت می شود. هر میوه مشتریانی در بازار داخلی و خارجی دارد که میزان فروش آن متاثر از کیفیت می باشد. برخی از میوه ها مثل پرتقال در داخل و خارج فروش بالایی دارد. تجهیز شدن مراکز فروش به دستگاه ها سورت زمینه اختصاص بخش یاز پرتقال ها را به صادرات فراهم نموده است.

دستگاه های سورت بر اساس طراحی که دارند به صورت خودکار و بدون دخالت نیرو انسانی میوه را در چند سایز دسته بندی می کنند. پرتقال های درشت و سالم به عنوان پرتقال صادراتی جدا می شوند. قیمت پرتقال سورت شده صادراتی در بازار متفاوت از سایر بارهای پرتقال است. البته پرتقال باکیفیت شمال در داخل کشور نیز موجود می باشد. دسته بندی پرتقال و بسته بندی آن ها در چند گروه موجب شده تا قیمت های فروش پرتقال در بازار متفاوت باشد.

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
پرتقال صادراتی شمال در بازار
فهرست