مرکز فروش پرتقال سورت شده مازندران

پرتقال

آیا به منظور خرید پرتقال سورت شده در حجم عمده و با قیمت مناسب به ازای هر کیلو می توان به مرکز فروش آن در مازندران مراجعه نمود؟

زمانی که برای کاشت درخت میوه در هر منطقه تصمیم گیری می شود باید توجه شود که شرایط آب و هوایی آن منطقه برای پرورش درخت مناسب باشد. در کنار این خصوصیت باید به خاک منطقه نیز توجه شود تا بهترین شرایط برای پرورش درخت مورد نظر فراهم باشد. پرتقال رقمی از مرکبات به حساب می آید که هر کدوم از ارقام آن نیاز به آب و هوای خاص دارند. به همین دلیل نمی توان هر رقم از پرتقال را در یک منطقه کاشت. نکته ای که مهم است وفق پذیری درححت با منطقه مورد نظر است. تنها در این صورت می توان هر ساله از درخت میزان پرتقال مناسبی به دست آورد.

در استان مازندران بستر مناسبی برای کاشتن درختان پرتقال وجود دارد. البته هر رقم از پرتقال را نمی توان در این منطقه کاشت. اما میوه های زودرس را به راحتی می توان در آن پرورش داد. پرتقال های مازندران را غالبا به عنوان میوه هایی باکیفیت در بازار می شناسند. هر مرکز فروش اقدام به عرضه پرتقال سورت شده و یا درهم می کند. برای خریداران این امکان فراهم می شود که به راحتی بار پرتقال را در هر سال سفارش دهند.

مرکز فروش پرتقال سورت

تفاوت بار سورت شده پرتقال

پس از چیدن پرتقال ها از درختان توسط کارگران مرحله سورت را می توان انجام داد. در این مرحله با استفاده از دستگاه های ویژه، عملیات سورت انجام می شود. سورت کردن به معنای دسته بندی پرتقال است که امکان فروش در اندازه های درشت و ریز را فراهم می کند. هر سایز پرتقال مشتریان خاص خود را دارد.در حالت سورت شده تمامی جعبه ها حاوی چرتقال هایی یکدست هستند که از نظر اندازه تا حدود زیاد به یک میزان می باشند.

عملیات سورت برای فروش در حوزه صادرات بسیار مهم است. بسیاری از خریداران تنها بار سورت شده را جهت صادرات سفارش می دهند. در بار درهم پرتقال در هر اندازه ای وجود دارد. در چنین باری هم پرتقال ریز وجود دارد و هم پرتقال درشت. همین ویژگی سبب شده تا بار سورت شده با قیمت بالاتری به دست خریدار برسد و زیرا که بار پرتقال در چنین حالتی باکیفیت شناخته می شود.

مرکز فروش پرتقال سورت شده

در هر مرکزی فروش عمده پرتقال آن هم به صورت سورت شده انجام نمی گیرد. به همین دلیل خریدار برای سفارش پرتقال سورت شده باید به دنبال مرکز فروش ان باشد. مراکز فروش پرتقال در مازندران به امر فروش پرتقال باکیفیت، سورت شده و صادراتی می پردازند . هر بار در مرکز فروش بسته به معیارهایی از نظر قیمت دسته بندی می شود. خرید و فروش پرتقال مازندران به سبب کیفیت آن به راحتی در بازار انجام می شود زیرا که بار خوب همیشه مشتری خود را دارد. در فروش عمده توافق دو طرف در آخر کار بر قیمت آن تاثیر می گذارد. برای خرید بهتر و به صرفه بهتر است مرکز فروش مستقیم را انتخاب کرده و سپس در مورد قیمت هر کیلو پرتقال تصمبم گیریشود.

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
مرکز فروش پرتقال سورت
فهرست