مرکز فروش پرتقال تامسون درجه یک صادراتی

پرتقال

پرتقال تامسون درجه یک سورت شده و واکس زده را در بسته بندی هایی صادراتی می توانید از مرکز فروش اینترنتی سبزینه با بهترین قیمت روز خریداری نمایید.

مرکز فروش پرتقال تامسون درجه یک صادراتی می تواند به توزیع مناسب میوه در مناطق پرتراکم جمعیت، پرتقال تامسون مورد نیاز درجه یک را توزیع و پخش کند.

صادرات پرتقال تامسون درجه یک

پرتقال میوه ای از خانواده ی مرکبات است، درخت آن همیشه سبز و پرشاخ برگ به ارتفاع ۱۰ متراست. ریشه پرتقال از جنوب شرقی آسیا می باشد، و یک میوه ای پیوندی است و با پیوند نارنگی و دارابی است. معروفترین گونه اصلاح شده پرتقال تامسون درجه یک ناول می باشد و بیروت یکی از معروفترین مراکز پرورش پرتقال است.

[mks_pullquote align=”left” width=”620″ size=”20″ bg_color=”#95ba39″ txt_color=”#000000″]آیا می دانید بر اساس آمار ایران دارای رتبه هشتم تولید مرکبات درجهان را بین ۱۰کشور جهان را دارا است.[/mks_pullquote]

 

پرتقال تامسون درجه یکسطح زیر کشت مرکبات پرتقال تامسون درجه یک بر اساس آمار در سال ۹۲ حدود ۲۷۵ هزار هکتار بوده است. استان مازندران با ۴۱ درصد تولید مرکبات در کشور بزرگترین وبیشترین سطح زیر کشت مرکبات را دارا است. میزان تولید مرکبات دراستان مازندران ۴۲۹۳ هزار تن بوده که بیشترین مقدار تولید با ۴۴ درصد مربوط به مازندران است. استفاده از تکنیک های نوین در تولید محصولات کشاورزی و بهره گیری از دانش روز دنیا می توان سطح زیر کشت این محصول را افزایش و صادرات پرتقال صادراتی تامسون را افزایش داد.

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
پرتقال تامسون درجه یک
فهرست