خرید پرتقال خونی شمال

پرتقال

خرید پرتقال خونی شمال بهترین گزینه برای مراکزی است که قصد دارند پرتقالی گوشتی و آبدار را در بازار به فروش برسانند.

در میان انواع پرتقال هایی که در باغات پرورش داده می شوند پرتقال خونی، پرتقالی منحصر به فرد است. تفاوت این پرتقال در اصل به رنگ داخلی پرتقال مربوط می باشد. پس از برش پرتقال مشاهدع می شود که رنگ گوشته پرتقال برخلاف سایر نمونه های که نارنجی می باشند، قرمز است. به میزانی که پرتقال رسیده تر باشد رنگ لایه داخلی آن قرمز می باشد. این رنگ وجه تمایز اصلی این گونه پرتقال  با سایر نمونه های به دست آمده است. در مورد پرتقال خونی می توان این را نیز بیان کرد که از نمونه های پرفروش در بازار نیز می باشد.

هرساله برای خرید پرتقال خونی درخواست وجود دارد که موجب شده تا پرورش این میوه در باغات شمال همچنان ادامه داشته باشد. پرتقال خونی برای باغداران سود ده است و به موجب آن همواره بخشی از باغات هر تولیدکننده پرتقال به آن اختصاص داده می شود.

خرید پرتقال خونی شمال

 

ویژگی های پرتقال خونی درجه یک

این نوع پرتقال که با رنگ قرمز داخل آن در میان مصرف کنندگان و فروشندگان مشهور است در مقایسه با سایر پرتقال ها غالبا گوشتی تر است. از نظر ضخامت پوست این نوع میوه نیز باید این نکته را بیان کرد که نسبتا نارک است. رنگ پوسته پرتقال خونی نیز با سایر گونه های پرتقال متفاوت می باشد. درخت پرتقال خونی درختی پرثمر است و هر ساله پرتقال در حجم مطولب برداشت می شود. یکی از مشخصه های مورد توجه در خرید پرتقال میزان آل آن است. در این مورد هم این میوه در گروه، آبدارترین ها قرار دارد. مواردی که به آنها اشاره شد سبب شده تا بر مشتریان و خریداران آن افزوده شود.

باید توجه داشت که پرتقال خونی شمال از هر نظر توانسته نیاز مشتری را تامین کند. حاصل رضایت خریدار، افزایش تولید و فروش پرتقال خونی در سال های اخیر است. صادرات پرتقال خونی نیز در دهه اخیر مورد توجه قرار گرفته است.

خرید پرتقال خونی شمال

خرید پرتقال خونی شمال از تولید کننده

تا اینجا بحث در مورد بسیاریاز ویژگی های پرتقال خونی صحبت شد. واضح است که پرتقالی با این ویژگی ها مشتریان عمده بسیاری دارد زیرا که از فروش آن اطمینان خاطر دارند. پرتقال خونی نیز همانند انواع محصولات با قیمت هایی متفاوت برای فروش عرضه می شود که نمی توان گفت دلیل آنها تنها کیفیت است. هرچند که قیمت گذاری متاثر از کیفیت است اما تنها عامل دخیل نیست. فروش با قیمت متفاوت به وجود افراد واسطه در خرید نیز ارتباط دارد. وجود یک مسیر طولانی که به واسطه آن میوه به دست خریدار می رسد موجب افزایش نرخ فروش می شود. خریداری که به دنبال خرید با قیمت مناسب است باید راهی صحیح را برای تامین نیاز خود انتخاب کند.

بدون تردید تجربه هر خریدار عمده به او ثابت کرده است که خرید مستقیم ،خریدی پر سود می باشد. خرید پرتقال خونی شمال از تولیدکننده دست اول آن یک دغدغه برای هر خریدار عمده می باشد، شاید تصور این باشد که چنین خریدی سخت و زمانبر است اما باید گفت در حقیقت امروزه خرید مستقیم سهل و سریع است. زیرا همانگونه که خریدار مشتاق خرید بی واسطه است، تولیدکننده نیز در غالب موارد چنین رغبتی دارد.

 

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
خرید پرتقال خونی شمال
فهرست