قیمت پرتقال صادراتی ایران

پرتقال

پرتقال صادراتی ایران در بسته بندی هایی مناسب و مورد پسند مشتریان خارجی با بهترین قیمت روز توسط شرکت سبزینه آماده ارسال می باشد.

تضمین کیفیت باعث شده است که تولیدات پرتقال صادراتی ایران به سفارش کشورهای خارجی خریدار آن باشد و با قیمت عمده در کشورهای دیگر در معرض فروش قرار گیرد.

پرتقال صادراتی ایران

قیمت پرتقال صادراتی ایران، بسیار ارزان تر  و مناسب تراز قیمت آن در بازار داخلی برآورد شده است. از دلایل این قیمت ارزان و مناسب ثبات روابط اقتصادی دو کشور و جذب متقاضیان خارجی بیشتر هستند. پرتقال های صادراتی به دو شیوه بسته بندی  و یا بصورت عمده در اختیار کشورهای متقاضی قرار می گیرد. امروزه تمامی موارد شیوه های فروش پرتقال صادراتی ایران از قواعد و قوانین به خصوص خود پیروی می کنند.

پرتقال صادراتی ایران

همکاری و هماهنگی های همه جانبه دو کشور طرف معامله می تواند منجر به کاهش مشکلات صادراتی  شود. کشور صادر کننده در اکثر مواقع قیمت پرتقال صادر شده را مناسب در نظر می گیرد تا جذب مشتری انجام شود.

اگر دو کشور به ضوابط موجود در بخشنامه های صادرات عمل کنند دیگر نگرانی بابت صادرات پرتقال ایران نیست. سازمان بازرگانی به دلیل هزینه های صدور میوه و گمرک میزان هزینه ای را با نام یارانه میوه اختصاص داده است تا این که پرتقال صادراتی ایران به دست خریدار برسد.

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
پرتقال صادراتی ایران
فهرست