قیمت پرتقال در باغهای شمال

پرتقال

قیمت پرتقال در باغهای شمال به مراتب پایین تر از قیمت بازار است که برای هر خریداری که قصد خرید به صورت عمده را دارد می تواند به صرفه ترین انتخاب باشد.

در میان مرکبات پرتقال تامسون فروش بالایی دارد که هم از کیفیت و هم از قیمت مناسبی برخوردار است. این محصول علاوه بر اینکه نیاز بازارهای داخلی را تامین می کند به بازارهای خارجی هم صادر می شود. پرتقال های شمال ایران مورد استقبال بی نظیری از سوی خریداران داخلی و خارجی قرار می گیرد.
از آن جا که پرتقال تامسون آبدار است برای تهیه آب پرتقال طبیعی هم مورد استفاده قرار می گیرد. به همین جهت کارخانه های تولید کننده خواهان خرید آن هستند.

پرتقال تامسون در شرایط آب و هوای معتدل و مرطوب شمال ایران، شرایط خوبی برای تولید دارد.

پرتقال در باغهای شمال

خرید و فروش پرتقال تامسون از باغ های شمال کشور صورت می گیرد و در بسته بندی های مختلف به بازار عرضه می شود. پرتقال در کاهش دهنده کلسترول نقش بسزایی دارد و از بروز بیماری های قلبی و چربی خون پیشگیری می کند. درخت پرتقال همیشه سبز و پربرگ است و بوی خوشی از خود به اطراف می پراکند. از این رو برخی به عنوان تزئین آن را در خانه خود پرورش می دهند.

کشاورزان امروزه علاوه بر فروش پرتقال های خود به صورت حضوری به فروش اینترنتی نیز می پردازند و به این ترتیب محصول خود را بدون واسطه به دست مشتریان می رسانند.

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
قیمت پرتقال در باغهای شمال
فهرست