انواع میوه شلیل برای فروش عمده

شلیل

تا اواخر دهه ۴۰ شمسی شلیل‌ها سبز کمرنگ و دارای اندازه‌ای کوچک و گوشتی سفید بودند.در حال حاضر بیش از ۱۵۰ گونه از انواع میوه شلیل وجود دارد که فقط از نظر اندازه، شکل، طعم، بافت و رنگ متفاوت هستند.
گونه‌های موجود از انواع میوه شلیل پیوسته از نظر طعم بهتر و ظاهری زیباتر و عمر طولانی‌تر هسته، در حال ارتقا می‌باشند. بسیاری از گونه‌های جدید که امروزه مشاهده می‌شوند شاید در ۵ یا ۱۰ سال آینده دیده نشوند.

انواع میوه شلیل

بهترین انواع میوه شلیل در بازار

ارقام و پایه ها تاکنون ژنوتیپ ها وارقام بسیاری از انواع میوه شلیل شناسایی شده اند. وجود تعداد زیادی از صفات ظاهری ، باعث شده تا طبقه بندی ارقام هلو با استفاده از چند صفت کلیدی به راحتی انجام شود
شلیل سان گلو : منشاء این رقم کشور امریکاست
شلیل مغان : خاستگاه این درخت کشور چین است
شلیل شبرنگ : درخت شلیل شبرنگ رشد زیاد دارد و دیررس بشمار می آید
شلیل انجیری : منشاء این رقم کشور ایران است
شلیل شمس : خاستگاه این رقم کشور ایران است
ارزش غذایی و خصوصیات ارگانولپتیکی انواع شلیل به همراه پیشرفت های ژنتیکی و زراعی که سبب بالا رفتن عملکرد شده، بر اهمیت اقتصادی کشت آن در قرن اخیر افزوده است.

[mks_pullquote align=”left” width=”620″ size=”20″ bg_color=”#95ba39″ txt_color=”#000000″]ارزش غذایی و خصوصیات ارگانولپتیکی انواع میوه شلیل به همراه پیشرفت های ژنتیکی و زراعی که سبب بالا رفتن عملکرد شده، بر اهمیت اقتصادی کشت آن در قرن اخیر افزوده است.[/mks_pullquote]

انواع میوه شلیل

برداشت و درجه بندی شلیل از نظر کیفیت

انواع میوه شلیل از آن دست میوه هایی هستند که می توانند مراحل رسیدن خود را پس از برداشت، کامل کنند. شلیل به طور طبیعی ۴ تا ۵ ماه بعد از گل‌دهی می رسد. تغییر رنگ پوست و نرم شدن گوشت میوه از علائم ظاهری رسیدگی میوه است. البته باید توجه داشت که تنها بر اساس تغییر رنگ پوست شلیل نمی توان زمان مناسب برداشت آن را تعیین کرد.
باید توجه نمود که برداشت انواع شلیل قبل از رسیدن کامل میوه و با قیچی میوه چینی مناسب صورت گیرد تا کمتر آسیب به میوه وارد شود .
برداشت شلیل بسته به زودرس و دیررس بودن ارقام مختلف از اواخر اردیبهشت ‌ماه شروع و تا اوایل مهر‌ماه ادامه می یابد.

[mks_pullquote align=”left” width=”620″ size=”20″ bg_color=”#95ba39″ txt_color=”#000000″]انواع میوه شلیل از آن دست میوه هایی هستند که می توانند مراحل رسیدن خود را پس از برداشت، کامل کنند. [/mks_pullquote]

انواع میوه شلیل

سایت فروش عمده شلیل

ما در سایت خرید اینترنتی سبزینه با استفاده از پرسنل و تیم فروش قوی اقدام به عرضه انواع میوه شلیل درجه یک در بازارهای داخلی و خارجی در حجم های بالا و قرار دادن در سبد خرید شما هموطنان با بهترین کیفیت هستیم .
امروزه با پیشرفت اطلاعات و فناوری در همه عرصه های زندگی این امکان برای ما فراهم آمده تا با لذت و اطمینان بیشتری بتوانیم بدون دغدغه از سایت خرید اینترنتی سبزینه سفارشات خود را ثبت کنیم.
تنوع بالا و عرضه محصولات علی الخصوص عرضه انواع شلیل در بازارهای داخلی با حجم ۴ الی ۵ تن و با کیفیت و تحویل سریع و به موقع سفارشات در سریعترین زمان باعث افزایش مشتریان دائمی این مرکز شده است

[mks_pullquote align=”left” width=”620″ size=”20″ bg_color=”#95ba39″ txt_color=”#000000″]تنوع بالا و عرضه محصولات علی الخصوص عرضه انواع میوه شلیل در بازارهای داخلی با حجم ۴ الی ۵ تن و با کیفیت و تحویل سریع و به موقع سفارشات در سریعترین زمان باعث افزایش مشتریان دائمی این مرکز شده است[/mks_pullquote]

انواع میوه شلیل

قیمت روز شلیل در بازار امروز

لیست قیمت انواع میوه شلیل ، برای اطلاع رسانی کامل به مشتریان توسط سایت آنلاین سبزینه به صورت روزانه طبق آخرین تغییرات میادین بازار روز بروزرسانی و اعلام می گردد.
میوه شلیل دارای عطری بسیار عالی و از تولیدات باکیفیت باغداران ایرانی می باشد. به دلیل صادرات گسترده گاهی قیمت این میوه تحت تاثیر بازار قرار می گیرند .
سایت شرکت سبزینه ارائه دهنده انواع شلیل قراردارد طولانی و با سودی، برای صادر نمودن پرتقال با کشور های خارجی با کانتینرهای ۲۰ تنی در تناژ بالا بسته است.
باغداران گرامی چنانچه تمایل به فروش محصول امسال خود دارد، شرکت صادرات سبزینه با قیمت عالی این محصول را از شما خریداری کرده و به کشور های اروپایی صادر می نماید.

[mks_pullquote align=”left” width=”620″ size=”20″ bg_color=”#95ba39″ txt_color=”#000000″]لیست قیمت انواع میوه شلیل ، برای اطلاع رسانی کامل به مشتریان توسط سایت آنلاین سبزینه به صورت روزانه طبق آخرین تغییرات میادین بازار روز بروزرسانی و اعلام می گردد.[/mks_pullquote]
جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
انواع میوه شلیل
فهرست