قیمت روز فروش عمده پرتقال تامسون

پرتقال

فروش عمده پرتقال تامسون با بهترین قیمت روز در بازار کشور به صورت آنلاین توسط شرکت سبزینه انجام می گیرد تا تمامی خریداران بتوانند به راحتی اقدام کنند.

قیمت روز فروش عمده پرتقال تامسون را باید از مراکز معتبری که صادرات و واردات را بر عهده دارند باید استعلام گرفت، از این رو ارتباط داشتن با آن مراکز ضروری است.

فروش عمده پرتقال تامسون

پرتقال تامسون سرشار از ویتامین ث و  آنتی اکسیدان ها می باشد که برای سلامتی انسان در زندگی ضروری است. مرکبات دومین صنعت بزرگ میوه در تجارت جهانی بوده و خرید و فروش آن به صورت عمده صورت می گیرد.

پرتقال ابتدا از چین به هندوستان برده شد و سپس از آن جا به نقاط دیگر راه یافته است. عمر اقتصادی درخت پرتقال بین ۵۰ تا ۶۰ سال است و به طور معمول تا ۸ سالگی محصول اقتصادی ندارد.

فروش عمده پرتقال تامسون

مصرف میوه و سبزی از جمله پرتقال تامسون در رژیم غذایی روزانه باعث کاهش خطر ابتلا به بسیاری از بیماری ها از جمله سرطان، بیماری های قلبی و عروقی می شود. پرتقال شمال ترش تر و دارای اسیدیته بیشتری می باشند و به دلیل کمی نور آفتاب فاقد مواد قندی است.

فاکتورهای مختلفی در نرخ گذاری انواع پرتقال ازجمله تامسون موثر می باشند،  مهم ترین آن انواع آسیب دیدگی است. فروش عمده پرتقال های تامسون ضد التهاب و آرامش دهنده است و برای کم خوابی و بی خوابی بی نظیر است و به پاکسازی خون کمک می کند.

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
پرتقال تامسون درجه یک
فهرست