خرید فروش پرتقال صادراتی در تهران

پرتقال

فروش پرتقال صادراتی به صورت عمده از طریق سایت سبزینه خرید این محصول درجه یک را در تهران و تمامی شهرها به سادگی ممکن کرده است.

خرید فروش پرتقال صادراتی در تهران در بازار مرکبات توسط بسیای از تاجران داخلی و حتی تاجران خارجی انجام شده و حجم معاملات تجاری این محصول بسیار بالا است. پرتقال از پرمصرف ترین انواع میوه در جهان بوده و میزان تولید و عرضه آن در جهان بالا است. این میوه شگفت انگیز به دلیل برخورداری از ویتامین C برای درمان سرما خوردکی بسیار مفید می باشد.

از دیگر خواص مهم پرتقال می توان به جلوگیری از حملات قلبی اشاره کرد که این موضوع ثابت شده است. بسیاری از کارشناسان و پزشکان تغذیه برای پیشگیری از سرما خوردگی مصرف پرتقال را به بیماران توصیه می کنند.

فروش پرتقال صادراتی

در سال های اخیر توجه ویژه ای به صادرات پرتقال ایران به کشور های مختلف جهان شده است. در حال حاضر نیز شرکت های زیادی در زمینه فروش پرتقال صادراتی ایران تبلیغات بین المللی انجام داده اند.

فروش پرتقال صادراتی

ظرفیت تولید پرتقال در ایران بسیار بالا بوده و می توان از این ظرفیت بالا جهت تامین بازار های خارجی استفاده کرد. در بازار مرکبات تهران تاجران زیادی در حال خرید فروش پرتقال بوده و تجارت این میوه در حجم های انبوه انجام شده و درآمد های خوبی نیز نصیب تاجران این حوزه می شود.

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
فروش پرتقال صادراتی
فهرست