قیمت روز شلیل در بازار میوه

شلیل

شلیل سرشار از ویتامین های C و A و بهترین میوه برای افراد گرمازده است.بیش از ۱۵۰ گونه شلیل در دنیا وجود دارد. آیا به دنبال اگاهی از قیمت روز شلیل در بازار هستید ؟

با انجام خرید و فروش با قیمت روز شلیل عالی و درجه یک از بهترین باغات از پیشگیری و بروز بسیاری از بیماری های مزمن نظیر سرطان، دیابت و بیماری های قلبی عروقی که از مهمترین علل مرگ و میر هستند جلوگیری و خودداری کنید.

فصل برداشت شلیل

فصل برداشت شلیل

حصول شلیل مغان را اواخر تیر برداشت می کنند اندازه میوه ی شلیل مغان درشت است که سطح صاف و بدون کرکی دارد. اگر در پی اطلاع از قیمت روز شلیل و هر کدام از این محصولات در بازار داخل هستید، علی رغم اینکه قیمت مشخص و ثابتی نمی توان مطرح کرد.
اما به صورت تناوبی و به صورت تخمینی می توان این قیمت ها را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهیم .شما مشتریان گرامی می توانید برای اطلاع از قیمت روز شلیل و سایر محصولات با روشهای مختلف با ما در ارتباط باشید.
شرکت بازرگانی سبزینه با استفاده از متخصصین و اساتید فروش فعالیت خود را با هدف خرید و فروش و صادرات انواع میوه شلیل ، آغاز نموده است.

[mks_pullquote align=”left” width=”620″ size=”20″ bg_color=”#95ba39″ txt_color=”#000000″]حصول شلیل مغان را اواخر تیر برداشت می کنند اندازه میوه ی شلیل مغان درشت است که سطح صاف و بدون کرکی دارد. اگر در پی اطلاع از قیمت روز شلیل و هر کدام از این محصولات در بازار داخل هستید، علی رغم اینکه قیمت مشخص و ثابتی نمی توان مطرح کرد.[/mks_pullquote]

قیمت روز شلیل درجه یک
قیمت روز شلیل درجه یک

ما سعی داریم تا شما مشتریان محترم را از قیمت روز شلیل و برخی از محصولات صادراتی اگاه نماییم. مطمئنا هر شخصی که در زمینه های مختلف تجاری فعالیت دارد به خوبی می داند که قیمت هر کالایی در بازار داخل و برای صادرات متفاوت از هم می باشد.
بطور مثال، اگر شما در حوزه صادرات شلیل درختی فعالیت دارید، به خوبی می دانید که شلیل هایی که در بازار ایران خرید و فروش می شوند، کیفیت لازم را برای صادرات نمی توانند داشته باشند و نیازمند این را دارد که مجددا سورت و بسته بندی شوند. از این رو قیمت تمام شده برای صادرات افزایش پیدا می کند.
برای اطلاع از قیمت روز شلیل با ما در ارتباط باشید.

[mks_pullquote align=”left” width=”620″ size=”20″ bg_color=”#95ba39″ txt_color=”#000000″]ما سعی داریم تا شما مشتریان محترم را از قیمت روز شلیل و برخی از محصولات صادراتی اگاه نماییم. مطمئنا هر شخصی که در زمینه های مختلف تجاری فعالیت دارد به خوبی می داند که قیمت هر کالایی در بازار داخل و برای صادرات متفاوت از هم می باشد.[/mks_pullquote]

بسته بندی شلیل باکیفیت

بسته بندی شلیل باکیفیت

در ایران ، میوه ها بصورت اصولی و مناسب ، بسته بندی نمی شوند و در هنگام بسته بندی معمولا محصول را به همان صورت اولیه که برداشت شده است و بدون هیچ گونه عملیات مقدماتی در بسته بندی های فاقد استاندارد و کیفیت عرضه می کنند.
از طرف دیگر در کشور ما اقدامات پیش از بسته بندی مانند سرد کردن مقدماتی برخی از محصولات ، شستشو ، …. انجام نمی گیرد .
شرکت سبزینه برا ی سهولت در خرید شلیل درجه یک و جلوگیری از خرابی این محصول عالی اقدام به بسته بندی و ارسال این محصول به تمام نقاط این کره خاکی کرده است جهت اطلاع از قیمت روز شلیل، با ما در ارتباط باشید .

[mks_pullquote align=”left” width=”620″ size=”20″ bg_color=”#95ba39″ txt_color=”#000000″]شرکت سبزینه برا ی سهولت در خرید شلیل درجه یک و جلوگیری از خرابی این محصول عالی اقدام به بسته بندی و ارسال این محصول به تمام نقاط این کره خاکی کرده است جهت اطلاع از قیمت روز شلیل با ما در ارتباط باشید[/mks_pullquote]

خرید شلیل از شرکت سبزینه

خرید شلیل از شرکت سبزینه

شرکت سبزینه قائمشهر با توجه فعالیت گسترده خود در حوزه میوه و تره بار، توانسته محصولات مختلفی را از مناطق کشور به بازارهای خارجی و داخلی در حجم ها و تناژ های بالا در حد ۴ الی ۵ تن صادر نماید.
هر تاجری قبل از دادن قیمت روز شلیل به مشتریان خود، قیمت بازار داخلی را نیز آنالیز می نماید و سپس براورد هزینه های جانبی خود را برای صادرات انجام می دهد.
شلیل بدلیل متنوع بودن کیفیت آن و همچنین به خاطر اینکه کیفیت ان در مناطق مختلف کشور فرق دارد، باید محاسبه شود که ایا این شلیلی که قرار است صادر شود ، قیمت شلیل در مقایسه با سایر شهرها به چه میزان می باشد.

[mks_pullquote align=”left” width=”620″ size=”20″ bg_color=”#95ba39″ txt_color=”#000000″]شلیل بدلیل متنوع بودن کیفیت آن و همچنین به خاطر اینکه کیفیت ان در مناطق مختلف کشور فرق دارد، باید محاسبه شود که ایا این شلیلی که قرار است صادر شود ، قیمت شلیل در مقایسه با سایر شهرها به چه میزان می باشد.[/mks_pullquote]

 

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
قیمت روز شلیل
فهرست