قیمت خرید ویژه نارنگی نوبرانه شمال

نارنگی

قیمت خرید ویژه نارنگی نوبرانه شمال را برای خرید عمده هم اکنون می توانید از طریق شماره تماس های سایت سبزینه به دست آورید.

نارنگی نوبرانه شمال با قیمت صعودی وارد بازار شده و خرید را ویژه می کند به طور مثال فروشنده به جای خرید عمده، جزئی و به اندازه نیاز آن را انجام می دهد. خرید نارنگی شمال از نوع نوبرانه خود راه به بازار پیدا کرده و با توجه به حجم بار برداشت شده نرخ گذاری صورت می پذیرد.

نارنگی در بین مرکبات دارای محبوبیتی خاص به علت طعم مطلوب خود است. این میوه با ارزش و اقتصادی به محض اینکه گوشته داخلی آبداری را به دست آورد قابل خوردن می گردد. باغداران نیز از این فرصت ناب نهایت استفاده را برده و دست به برداشت آن می نمایند.

نارنگی نوبرانه شمال ایران

نارنگی نوبرانه به دلیل داشتن پوست سبز دارای طرفداران بیشتری نیز است. طعم ترش و ملس آن خواهان فراوانی در اقصی شهر های ایران دارد.

شمال ایران در استان مازندران شهرستان های بسیاری زیر کشت نارنگی است. تقریبا در تمام این باغات برداشت نوبرانه نارنگی ژاپنی صورت می پذیرد.

قیمت خرید ویژه نارنگی نوبرانه شمال

نارنگی در ابتدای فصل برداشت توزیع کمی دارد. به همین منظور قیمت این میوه در ابتدا سیر صعودی را می پیماید تا به مقدار قابل توجه ای در بازار دست پیدا کند.

رونق خرید نارنگی از اواسط شهریور آغاز می شود. با توجه به آب و هوای مساعدی که در سال برقرار بوده است از کمیت خوب یا قابل قبولی ارزش گذاری می گردد.

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
نارنگی نوبرانه
فهرست