فروش عمده پرتقال صادراتی ساری

پرتقال

فروش عمده پرتقال صادراتی با رسیدن فصل برداشت آن در شهر ساری شروع شده است که خرید در بازار روز و با قیمت مناسب را ممکن کرده است.

مازندران را می توان در گروه بهترین استان ها برای کشت انواع مرکبات به حساب آورد. درهر کدام از شهرهای این استان امکان کاشت مرکباتی از قبیل پرتقال وجود دارد. حاک حاصل خیز و آلبکافی حاصلی جز برداشت پرتقال هایی خوش طعم و آبدار نیست. همواره بخشی از باغ ها در این استان به کاشت درختان پرتقال اختصاص داده می شود زیرا که این محصول برای باغداران جزو ارقام پر سود می باشد. دلیل پر سود بودن پرتقال کیفیت آن است که به موجب آن مشتریان را به سمت خرید این میوه از مازندران کشانده است.

امروزه برای مشتریان در بازار کشور میوه، به جز کیفیت ظاهر هر محصول نیز دارای اهمیت است. خریدار پرتقال در هنگام خرید به سمت میوه های تمیز و یکدست کشیده می شود. به همین دلیل است که پرتقال ها پس از چیده شدن مراحل فرآوری را پشت سر می گذارند. شستشو، سایزبندی، پارفینه نمودن، ضدعفونی و بسته بندی مراحلی هستند که به دقت انجام می شوند.

فروش عمده پرتقال صادراتی

تولید انواع پرتقال در ساری

شهرستان ساری دارای باغ های حاصل خیزی می باشد. هر ساله چشم خریداران به باغات این شهر است تا میوه ای خوش طعم را خریداری کنند. در هر منطقه چندین هکتار به درختان پرتقال اختصاص داده شده است. ارقام مختلف پرتقال از باغات این شهر چیده شده و راهی بازار می شوند.

پرتقال ساری در بازار شناخته شده است و خریدار به خوبی از کیفیت آن آگاهی دارد. شهرت پرتقال ساری که به سبب طبیعی و با کیفیت بودن آن است خرید و فروش آن ها را به صورت آنلاین ممکن کرده است. این شیوه فروش توسط مشتریان آن در داخل و خارج کشور پسندیده شده است. غالب خرید های پرتقال بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام می گیرد.

فروش عمده پرتقال صادراتی

فروش عمده پرتقال صادراتی

حوزه صادرات، حوزه ای حساس است و باید بهترین نمونه میوه ها برای آن کنار گذاشته شوند. مشتری خارجی به دلیل آن که گستره انتخاب گسترده ای دارد، با مشتری داخل تفاوت دارد. میوه ای که جهت صادرات انتخاب می شوند باید ظاهری یکدست داشته باشد و هیچ نقصی روی میوه وجود نداشته باشد. در هر بسته از پرتقال باید میوه ها یکسان باشند و میان میوه های موجود جعبه تفاوت کیفیت وجود نداشته باشد.

چگونه می توان پرتقال را در تناژ بالا ئ با یک کیفیت به خریدار خارجی تحویل داد؟ این امر تنها زمانی تحقق می پذیرد که غالب میوه ها کیفیت بالایی داشته باشند. پرتقال صادراتی ساری موارد ذکر شده برای یک بار خوب را به طور کامل دارد. تجار می توانند برای تامین بار سفارشی خود با مراکز فروش ساری ارتباط گیرند و پرتقال ها را سورت شده تحویل بگیرند.

تنوع موجود در پرتقال های تولید شده در مازندران این استان را به مکانی مناسب برای تامین بارهای صادراتی مبدل کرده است. هر خریدار به راحتی می تواند برای خرید پرتقال در تناژ بالا اقدام کند و خیالش از بابت یکدستی و کیفیت باری که برایش ارسال می شود راحت باشد.

 

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
فروش عمده پرتقال صادراتی
فهرست