فروش عمده پرتقال ساری در بازار

پرتقال

برای خرید عمده انواع پرتقال درجه یک و دو ساری، مرکز فروش اینترنتی آغاز به کار کرده است که پرتقال را با قیمت مصوب بازار به فروش می رساند.

میوه درخت پرتقال، در دسته بندی جزو گروه مرکبات قرار می گیرد. این میوه از نظر ظاهری تقریبا کروی شکل می باشد. البته بسته به رقم پرتقال ممکن است تا حدودی این شکل کشیده تر نیز باشد. رنگ پرتقال در طیف های نارنجی قرار دارد. در نوع خونی ظاهر برخی از آنها به رنگ قرمز و یا دارای رگه های قرمز می باشد. هر چه پرتقال تازه و با کیفیت باشد رنگ شفاف تری خواهد داشت. زیر پوست نارنجی پرتقال گوشته آن نیز نارنجی است و غالبا پرتقال ها آبدار هستند. برخی آب فراوان دارند و مناسب آبگیری هستند. بقیه پرتقال ها از نظر میزان آب، دارای آب متوسط هستند. این میوه از نظر مواد مغذی غنی بوده و فواید بسیاری برای بدن دارد. در میان میوه ها، این میوه بیشتر سهم آب میوه مصرفی را دارد. ساری مرکز استان شمالی مازندارن می باشد که در این شهر و شهرستان های اطرافش کشت پرتقال رایج می باشد. در باغات این منطقه بهترین ارقام پرتقال پرورش داده می شوند که گوشتی و آب دار است. انواع پرتقال های درجه یک ساری در شهرهای مختلف کشور قابل عرضه هستند.

فروش عمده پرتقال ساری

فروش عمده پرتقال ساری

پرتقال ساری در دسته پرتقال های باکیفیت دسته بندی می شود و تولید آن در تناژ بالا انجام می گیرد. بی تردید فروشندگان میوه در سراسر کشور تمایل دارند تا این میوه را به مشتریان خود عرضه کنند. اما در این میان دوری راه ممکن است برای برخی از خریداران مانع بزرگی به حساب آید. فروش اینترنتی پرتقال به منظور ایجاد بستر مناسب برای خریداران عمده فراهم شده است. خریدارانی که به دلیل دوری نمی توانند برای خرید حضوری مراجعه کنند می توانند به راحتی از این طریق خرید خود را انجام دهند. البته فروش عمده پرتقال برای خریدارانن آن از شهر های نزدیک نیز مزایای خاص خود را دارد. سرعت بالا در خرید و ارسال سریع بار درخواستی از مزیت های موجود برای هر خریدار است. قیمت خرید و فروش پرتقال بسته به شرایط مختلف متفاوت می باشد که البته باید گفت که این امر متاثر از بازار تره بار است.

فروش عمده پرتقال ساری

قیمت روز انواع پرتقال

تفاوت قیمت در فروش انواع پرتقال امری متداول است و اگر این چنین نباشد جای شک است. پرتقال ها درجات کیفی متفاوتی دارند پس باید قیمت فروش متفاوت باشد. درجه بندی کیفی پرتقال بر اساس معیارهایی است که برای مشتریان خرد اهمیت دارد؛ ایجاد شده است. اندازه، ظاهر، آب دار بودن و… را می توان در دسته بندی مورد توجه قرار دادو از طرف دیگر بار می تواند درهم باشد یا به صورت سفارشی و تنها در یک سایز خاص.

قیمت پرتقال بسته به موارد ذکر شده متفاوت است و در طول سال نیز امکان تغییر در آن وجود دارد. برای اطلاع از قیمت دقیق باید با مرکزی که قصد خرید از آن را دارید ارتباط بگیرد. اعلام یک قیمت به دلیل نوسانات بازار میوه قابل انجام نیست. هر مرکز فروش آمادگی دارد که بسته به نوع سفارش میزان و موارد مورد نظر خریدار قیمت فروش عمده پرتقال را اعلام نماید.

 

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
فروش عمده پرتقال ساری
فهرست