صادرات پرتقال تامسون و نارنگی به روسیه

پرتقال, نارنگی

پرتقال تامسون و نارنگی درجه یک تولید شده در ایران در بسته بندی هایی صادراتی برای امر صادرات به روسیه و سایر کشورها از طریق سایت سبزینه در بازار عرضه می شود.

برای صادرات پرتقال تامسون و نارنگی به روسیه نیاز است ابتدا شرایط اولیه لازم را برای این کار فراهم کرده و تمامی گواهی ها و مجوز های مورد نیاز را کسب کرد. پرتقال تامسون و نارنگی برای صادرات ابتدا باید کاملا فرآوری و سورت شده و سپس فرآیند صادرات آن انجام گردد. پرتقال و نارنگی از مرز آستارا به کشور روسیه صادر شده و حمل و نقل آن باید مطمئن باشد. دریافت مجوز های ترخیص بار از مرز آستارا باید قبلا از واحد ها و ارگان های مربوطه اخذ شده باشد.

[mks_pullquote align=”left” width=”620″ size=”20″ bg_color=”#95ba39″ txt_color=”#000000″]پرتقال و نارنگی باید قبل از صادرات فرآیند های مختلفی جهت سورت کردن و فرآوری آن انجام گردد.[/mks_pullquote]

پرتقال تامسون و نارنگی

پس از برداشت محصول باید آن ها را به مراکز فرآوری انتقال داده و آن ها را آماده سازی کرد. پرتقال و نارنگی ابتدا کاملا شسته شده و تمامی شاخ و برگ و ناخالصی ها حذف خواهد شد.

پرتقال تامسون و نارنگی

پس از سورت کردن و سایز بندی محصولات معمولا بهترین محصولات برای صادرات انتخاب خواهند شد. بسته بندی محصولات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و در پالت های بسیار مقاوم و با استحکام بالا قرار خواهد گرفت تا در هنگام حمل و نقل مشکلاتی برای محصول پیش نیاید.

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
پرتقال تامسون و نارنگی
فهرست