صادرات پرتقال و نارنگی به روسیه

پرتقال, نارنگی

صادرات پرتقال و نارنگی به روسیه چگونه انجام می شود؟ برای انجام صادرات مرکبات به کشور های اروپایی باید چه اقداماتی انجام داده و چه شرایطی را فراهم نمود؟

صادرات بهترین نارنگی و پرتقال تولید شده در ایران با بهترین نرخ به کشورهای بسیاری انجام می گیرد زیرا در طی این سال ها کیفیت بالا سبب جذب خریداران بسیاری شده است.

صادرات پرتقال و نارنگی

ایران از کشور های مهم تولید کننده و صادر کننده انواع مرکبات همچون پرتقال و نارنگی می باشد. در سال های اخیر صادر کنندگان داخلی موفق به جذب بسیاری از بازار های خارجی نیز شده اند. صادرات پرتقال و نارنگی به کشور هایی همچون کشور روسیه از درآمد های بسیار خوبی برخوردار می باشد. در سال های اخیر شرکت های بازرگانی بزیادی موفق به صادرات انواع میوه و مرکبات به این کشور پهناور شده اند.

صادرات پرتقال و نارنگی

در حال حاضر تنها محصولات درجه یک و باکیفیت به کشور هایی نظیر کشور روسیه صادر می شود. پرتقال و نارنگی برداشت شده در مراکز صنعتی کاملا شسته و سورت و آماده بسته بندی می گردد.
فرآیند های دیگری نظیر رنگ و واکس پرتقال و نارنگی نیز برای صادرات به کشور های مختلف انجام می گیرد. آماده سازی محصول، دریافت مجوز های صادرات، عقد قرارداد با شرکت های روسی خریدار، دریافت و انتقال هزینه سفارشات و هماهنگی حمل و نقل از اقدامات مهم برای صادرات پرتقال و نارنگی است.

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
صادرات پرتقال و نارنگی
فهرست