بهترین قیمت پرتقال شمال در بازار

پرتقال

در مرکز فروش پرتقال شمال تلاش شده تا پرتقال درجه یک و باکیفیت با بهترین قیمت برای فروش در بازار آماده شود و تحویل مشتریان آن گردد.

نواحی کنار دریا مازندارن به دلیل شرایط آب هوایی خاص بسیار حاصل خیز هستند. حاصل خیزی این مناطق باعث شده تا مزارع و باغات بسیاری در این منطقه باشند. مثل هر میوه ای مرکبات هم نیاز دارند تا شرایط پرورش برایشان یه خوبی فراهم شود. در صورتی که شرایط ایده آل بباشد تولید بهترین مرکبات را شاهد خواهیم بود. خوشبختانه شمال کشور و به خصوص استان مازندارن به صورت بکر و بدون نیاز به تلاش خاصی بهترین منطقه برای کشت ارقام خاصی از پرتقال است.

به موجب این شرایط درختان پرتقال به خوبی به ثمر نشسته و هر سال در تناژ بالا پرتقال برداشت می شود. پرتقال برداشت شده به قدری باکیفیت می باشد که برای صادرات به یک گزینه مناسب تبدیل شده اند. بی تردید قیمت فروش هر محصول در ارتباط مستقیم با قیمت است. هر قدر که کیفیت میوه از نظر طعم و ظاهر بالا باشد قیمت پیشنهادی بالاتر خواهد بود. البته اختصاص بهترین قیمت به پرتقال پس از بررسی های لازم انجام می شود تا برای مشتری نیز به صرفه باشد. در غالب موارد خریدار شرایط مشتری را در زمان خرید عمده در نظر می گیرد و با ارائه نرخ عادلانه رضایت او را کسب می کند.

بهترین قیمت پرتقال شمال

مشتریان پرتقال شمال در بازار

جذب مشتری در بازار چگونه اتفاق می افتد؟ این اولین سوالی است که پاسخ به آن اهمیت دارد. بی تردید اولین عاملی که نظر مشتری را برای خرید تعیین می کند کیفیت ظاهری میوه است. ظاهر میوه تا حد زیادی در مورد کیفیت و تازگی میوه به خریدار اطلاع می دهد. بعد از آن مزه، و کیفیت گوشته پرتقال است. هر پرتقال بسته به نوعی که دارد میزان خاصی دارد و نمی توان توقع داشت که تمامی پرتقال های موجود در بازار آب دار باشند. به طور مثال در غالب موارد پرتقال های محلی آبدار تر از پرتقال تامسون هستند و همین یک معیار مهم در انتخاب آن ها است. زمانی که گرفتن آب میوه مدنظر است خرید پرتقال محلی پر آب توصیه می شود. در مقابل پرتقال تامسون میوه ای مجلسی است که مختص پذیرایی است. استفاده از پرتقال تامسون به معنای ارج نهادن به مهمان می تواند باشد.

بهترین قیمت پرتقال شمال برای صادرات

حوزه صادرات، بسیار مهم و حساس است زیرا که ارز آوری فراوانی در این حوزه وجود دارد. در این حوزه بیش از قیمت فروش تعیین شده، کیفیت و بسته بندی پرتقال در خرید موثر است. باید برای صادرات پرتقال از نوع سورت شده استفاده شود این یک الزام است. زیرا که برای کسب رضایت مشتری خارجی یکدست بودن بار اهمیت دارد. قیمت متفاوت تعیین شده برای پرتقال شمال در حوزه صادرات به دلیل انتخاب بهترین ها برای صادرات است. به میزانی که پرتقال درشت و با کیفیت باشد، نرخ گذاری برای آن نیز بیشتر از سایر پرتقال ها می باشد. برای دریافت بهترین قیمت پرتقال شمال برای صادرات، باید از واحد فروش مرکز مورد نظر استعلام قیمت انجام گیرد. با درنظر گرفتن نوع سفارش و میزان خرید قیمت فروش پرتقال تعیین شده و به خریدار اعلام می شود. جزییات ثبت سفارش و خرید نیز از همین روش قابل دستیابی می باشد.

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
بهترین قیمت پرتقال شمال
فهرست