صادرات پرتقال مازندران به روسیه

پرتقال

صادرات پرتقال مازندران به روسیه از طریق مرزهای شمالی در فصل برداشت این میوه در تناژهای مختلف با بهترین قیمت، هر ساله انجام می گیرد.

استفاده از انواع میوه در برنامه غذایی برای سلامت روح و جسم اهمیت فراوانی دارد. استفاده از هر میوه در فصل برداشت آن و به صورتی که کاملا رسیده باشد بهترین انتخاب است. در فصل پاییز و زمستان انواع مرکبات به سبد غذایی افزوده می شوند. پرتقال به عنوان یک میوه پر خواص برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های فصلی توصیه می شود. پرورش ارقام مختلف پرتقال در ایران، مصرف آن را به صورت میوه و یا آب آن را ممکن کرده است.

در زمان سرماخوردگی و آنفولانزا خوردن مداوم آب پرتقال بهبود افراد را تسریع می کند. افراد بیمار برخلاف بسیای از غذا ها که تمایلی به خوردن آنها ندارند؛ این میوه خوش طعم را به راحتی میل می کنند. مصرف پرتقال تنها منحصر به یک کشور خاص نیست و در بسیاری از کشورها مورد استفاده قرار می گیرد. صادرات پرتقال از کشورهایی که به عنوان تولیدکنندگان اصلی هستند، در حال انجام است.

صادرات پرتقال مازندران به روسیه

آماده سازی پرتقال جهت صادرات

میوه ها با توجه به ویژگی هایی که دارند به شدت فسادپذیر هستند. برای حفظ سلامت و کیفیت میوه ها بسته بندی و مکان نگهداری اهمیت دارد. استفاده از انواع جعبه و کارتن که فضای کافی برای قرار دادن میوه دارند اهمیت دارد. استفاده از بسته بندی مناسب از له شدن میوه ها جلوگیری می کند. میوه ها پس از چیده شدن و بسته بندی برای نگهداری به سردخانه ها برده می شوند. در سردخانه ها رطوبت و سرما متناسب با نیاز هر میوه جهت تازه ماندن و حفظ کیفیت تنظیم شده است.

رعایت موارد ذکر شده در نگهداری انواع پرتقال موجبات صادرات آن ها را فراهم کرده است. انواع پرتقال مازندران پس از آماده سازی توسط خودروهای مناسب برای صادرات بارگیری شده و عازم می شوند. خوشبختانه شرایط مساعدی که توسط بسته بندی و موارد مرتبط ایجاد شده است صادرات را به کشورهایی نظیر روسیه ممکن کرده است. جهت صادرات انواع پرتقال مازندران مرکز مناسبی برای تامین پرتقال است.

صادرات پرتقال مازندران به روسیه

صادرات پرتقال مازندران به روسیه

استان مازندران در نوار شمالی کشور قرار گرفته است و به واسطه شرایط آب و هوایی مناسبی که دارد انواع میوه ها در باغات آن تولید می شوند. مرکبات تولیدی در مازندران از نظر کیفی و مرغوبیت در کل کشور شناخته شده هستند. کیفیت بالا و اندازه مناسب پرتقال ها آن ها را برای صادرات در اولویت قرار می دهد. صادرات انواع پرتقال به روسیه در چند سال اخیر جذب مشتری بیشتر را به دنبال داشته و روند صادرات را صعودی کرده است.

حجم تولید پرتقال در مازندران در کنار تولیدات سایر استان ها موجب شده تا بتوان بدون ایجاد کمبود در بازار کشور، پرتقال را در تناژ بالا صادر کرد. کشورهای همسایه بیشترین میزان واردات پرتقال از ایران را دارند. اما نمی توان سهم بالای روسیه را در خرید از ایران نادیده گرفت. می توان بسته به سفارش طرف روسی پرتقال پر آب یا با آب متوسط را برای ارسال آماده سازی کرد. صادرات پرتقال به روسیه به عنوان یکی از ارز اورترین صادرات در میان میوه ها است. که مورد توجه تجار و تولیدکنندگان ایرانی قرار گرفته است.

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
صادرات پرتقال مازندران به روسیه
فهرست