صادرات نارنگی مرغوب ساری

نارنگی

اگر برای صادرات نارنگی به دنبال بهترین ها در بازار هستید نارنگی مرغوب ساری پیشنهاد فروشندگان با سابقه به شما است.

مازندران مهد پرورش انواع مرکبات است و محصولات تولید شده در این استان به عنوان بهترین ها در بازار کشور و حتی در بین صادر کنندگان مرکبات شناخته شده است که سبب رقابت در بازار میوه می باشد.

برداشت نارنگی درجه یک از باغ

نارنگی یکی از بهترین میوه ها و محبوب ترین ها جهت فروش در بازار داخل و خارج در فصل پایز و زمستان است، این میوه بازار پسند است و حجم تولید آن در کشور در هر سال قابل قبول می باشد که به موجب آن هم می توان در حجم بالا این نارنگی را در بازار توزیع کرد و هم قیمت مشتری پسندی برای فروش آن در مراکز تره بار تعیین نمود.

صادرات نارنگی

حجم بالایی از نارنگی مصرفی در کشور حاصل باغات شمال است و به همین دلیل می توان برای صادرات نارنگی نیز به دنبال تولیدات باکیفیت در این خطه بود و از قیمت و کیفیت بالا نارنگی شمال در معاملات بهره مند شد.

صادرات نارنگی تازه ساری

صادارت میوه یکی از راه های مناسب برای کسب درآمد ارزی است زیرا که میوه تولید شده در ایران مرغوب می باشد که این مساله به دلیل آب و خاک مناسب در ایران است که سبب شده تا بتوان در بخش های مختلف کشور میوه هایی متنوع را با کیفیت بالا عرضه نمود. مشتری در بازار ایران می تواند در فصل پاییز نارنگی صادراتی و درجه یک را خریداری نماید.

صادرات نارنگی به عنوان میوه ای ارزان و پر طرفدار سود آوری بالایی دارد و تجار بسیاری در کشور برای خرید و صادرات نارنگی هر ساله اقدام می کند. سبزینه مرکز معتبری برای خرید و فروش نارنگی است که درنتیجه فعالیت های اقتصادی می تواند یاری گر صادر کنندگان نارنگی شمال شهر ساری به دیگر کشور ها باشد.

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
صادرات نارنگی
فهرست