صادرات میوه هلو آلبرتا تولید ایران

هلو

اگر قصد صادرات هلو را دارید و بدنبال رقم آلبرتا این نوع میوه ایران هستید می توانید نوع درجه یک تولید شده را با بهترین قیمت خرید کنید.

برای این که باغداران در یک کشور بتوانند به سود مناسب برسند نیاز است تا بازار فروش گسترش یابد. تنها در این صورت است که می توان فروش میوه را با بیشترین میزان انجام داد. به دنبال فروش بیشتر باغدار ترغیب شده و باغ را توسعه می دهد و از درختان بهترین نگه داری را می کند تا میوه های مرغوب تر تولید گردد. اما سوال این است که چگونه می توان بازار را گسترش داد؟

در این مورد باید گفت بازار داخلی همواره محدود است و نمی توان برای افزایش فروش فقط به آن تکیه کرد. برای افزایش فروش بهترین راه صادرات است. آری با ایجاد بستر صادرات می توان بازار کشور های مختلف را در دست داشت و سود خوبی به دست آورد. یکی از میوه هایی که در ایران تولید می شود و می توان از آن برای پیش برد اهداف در حوزه صادرات استفاده کرد هلو است. هلو در ایران با بالاترین کیفیت تولید می شود. شرایط جغرافیایی به خوبی زمینه کاشت انواع رقم درخت هلو را فراهم کرده است.

متاثر از این شرایط هر ساله میزان مناسبی از هلو درجه یک تولید شده و راهی بازار مصرف می شود. هلو آلبرتا از ارقام پر فروش در این حوزه به حساب می آید. این رقم از هلو بسیار با کیفیت است. طعم و ظاهر این هلو به گونه ای است که برای خریداران جاذبه دارد. قیمت فروش این رقم از هلو در بازار ایران آن را برای صادرات به یک میوه مناسب تبدیل کرده است.

صادرات میوه هلو آلبرتا

صادرات میوه هلو آلبرتا

هر چند که هلو آلبرتا به لحاظ شکل ظاهری به رقم های دیگری مثل هلو زعفرانی شباهت دارد اما به راحتی قابل تفکیک است. هلو آلبرتا بسته به زمانی که رسده و آماده چیدن از درخت است دسته بندی می شود. برای این میوه از پسوندهایی استفاده می شود که به زمان رسیدن آن اشاره دارد. پیش رس، میان رس و دیررس سه کلمه ای هستند که با اضافه شده به نام هلو در مورد جزییات اطلاع می دهند. این نوع هلو اندازه ای متوسط دارد و درشت نمی باشد. رنگ قرمز هلو آلبرتا و شکل بیضی گونه آن برای خریدار این رقم نشانه تمایز با سایر ارقام هلو است.

صادرات هلو آلبرتا از ایران چگونه قابل انجام است؟ این میوه به دلیل کیفیتی که دارد با عرضه در هر بازاری مشتریان خود را خواهد یافت. باغداران پس از چیده شده این میوه و دسته بندی آن در درجات کیفی مختلف آن را جهت فروش در بازار ارائه می دهند. امروه خریداران بسیاری در بازار هستند که تمایل دارند تا رقم آلبرتا را خریداری کنند. مرکز فروش میوه هر ساله رقم آلبرتا را در بسته بندی هایی مناسب برای فروش در بازار عرضه می کند. خرید انواع هلو می تواند با بهترین قیمت از مراکز فروش اینترنتی که اقدام به عرضه این محصول می کنند انجام گیرد. این رقم را در هر تناژی می توان سفارش دارد. این به معنای مناسب بودن شرایط تولید در ایران است.

 

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
صادرات میوه هلو آلبرتا
فهرست