بازار روز فروش هلو درجه یک

هلو

هلو امسال برداشت شده از باغات سراسر کشور در نوع درجه یک و مرغوب در اندازه ای یکدست در بازار روز با قیمت مناسب به فروش می رسد.

هر میوه خصوصیات متفاوتی از نظر شکل، طعم و… با سایر میوه ها دارد. ذائقه افراد از نظر سازگاری با طعم های مختلف متفاوت می باشد. بسته به این که هر میوه چه میزان طرفدار دارد میزان فروش آن متفاوت می باشد. از نظر شکل و نوع می توان هلو در دسته بندی هایی متفاوت قرار داد. هلو میوه ای تابستانه، آبدار، خوشمزه و با طعمی خوب و دلچسب است. هلو را می توان به عنوان میوه ای نام برد که افراد بسیاری به آن علاقه دارند. این میوه بازار فروش پررنقی دارد. در هر شهر کشور که عرضه هلو آن هم از نوع درجه یک انجام گیرد می توان مشاهده کرد که بار عرضه شده به سرعت به فروش می رسد. این میوه به دلیل آبدار بودن در گرمای تابستان می تواند آب مورد نیاز بدن را تا حدودی تامین کند.

بسته بندی انواع هلو در مرکز فروش

پس از رسیدن میوه ها، مراحل چیدن میوه هلو از درخت آن، توسط کارگران انجام می گیرد. میوه چیده شده در داخل جعبه ها قرار می گیرند. بسته بندی در غالب موارد بر اساس اندازه هلو انجام می گیرد تا میوه هایی یکدست در جعبه قرار گیرند. هلو میوه ای حساس است پس باید گفت که برای ارسال آن از طریق باربری باید به نوع بسته بندی توجه شود. بسته بندی باید به گونه ای انجام شود که از له شدگی این میوه جلوگیری شود. نباید هیچگونه فشاری به میوه وارد شود و از سوی دیگر باید در فضایی خنک نگهداری شود.

تنها در این صورت کیفیت میوه چیده شده تا زمان عرضه در بازار حفظ می شود. این که میوه در مرحله رسیدن به دست مشتری همان کیفیت اولیه را داشته باشد رمز فروش میوه در بازار است. انبار کردن میوه در سردخانه تا زمان عرضه در بازار از راه های نگه داری میوه می باشد. مرکز فروش میوه سفارش خرید هلو را بر اساس سفارش دریافتی از خریدار آن ثبت و مقدمات ارسال را انجام می دهد.

بازار روز فروش هلو

هلو از میوه های فصلی است که فروش آن در بازار تنها در فصل برداشت میوه از درخت انجام می گیرد البته افرادی که تمایل دارند از این میوه در فصول دیگر استفاده کنند، می توان از کمپوت یا خشک شده آن استفاده نمایند. پس باید گفت مراکزی که اقدام به خشک کردن هلو می کنند از مشتریان این میوه آن هم خرید به صورت عمده هستند. تولیدکنندکان کمپوت هلو نیز از خریداران این میوه هستند تا ماده اولیه مورد نیاز خود را از میوه های داخل کشور تامین کنند.

در بازار روز فروش هلو این میوه به صورت تازه و پس از چیده شدن عرضه می شود. در این صورت امکان توزیع میوه درجه یک در بازار هر شهر فراهم می شود. انبوه تولید هلو در کشور قیمت فروش هلو را در رنج مناسبی قرار می دهد. بدین صورت است که خرید با بهترین قیمت فروش در هر شهری را برای افراد میسر می کند.

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
بازار روز فروش هلو
فهرست