خرید نارنگی صادراتی درجه یک

نارنگی

آیا برای خرید نارنگی صادراتی درجه یک و سورت شده با کمترین قیمت عمده به دنبال یافتن یک مرکز فروش بی واسطه در کشور می باشید؟

شش ماه دوم سال خرید و فروش انواع مرکبات که در کنار سیب به عنوان اصلی ترین میوه های این فصل به حساب می آیند، آغاز می شوند و خرید نارنگی صادراتی هم رونق بسیاری دارد. خرید نارنگی صادراتی از اوایل پاییز با شروع برداشت این محصول از نوع ژاپنی از باغات شمال کشور شروع می گردد.

برداشت و بسته بندی نارنگی صادراتی

هر محصول باغی و زراعی که فاکتورهای صادراتی داشته باشد را می تواند جهت صادرات از آن بهره مند شد.به کشورهای همسابه اختصاص داد و بدین صورت به فروش و سود بالایی در بازار بین المللی دست یافت. فراهم بودن شرایط مناسب برای پرورش و کاشت درخت نارنگی در ایران سبب شده تا محصولاتی درجه یک قابل عرضه در بازار باشند. نارنگی نیز از آن دست میوه هایی است که به سبب رسیدگی مناسب به درختان آن در کیفیتی بالا تولید می شود و به موجب این امر یک میوه مناسب برای صادرات به حساب می آید.

خرید نارنگی صادراتی

نارنگی های درشت، خوش پوست و خوشمزه طی عملیات سورت در کارگاه های بسته بندی جدا شده و در بسته بندی هایی خاص و استاندارد برای صادرات به کشورهایی که به دنبال خرید نارنگی درجه یک هستند آماده می شود. خرید نارنگی صادراتی همزمان با شروع برداشت، رنگ و رونق نوعی در سال جدید برای صادرات به خود می گیرد. بسته بندی نارنگی صادراتی با کمی تفاوت نسبت به نارنگی که برای بازار داخل انجام می شود، صورت می پذیرد.

خرید نارنگی صادراتی

معمولا برای ارسال نارنگی به خارج از کشور می بایست:

  • انتخاب بسته بندی های با استحکام بیشتر
  • رسیدن محصول سالم به مقصد
  • نظر ظاهری بازار پسند باشد.

خرید نارنگی صادراتی

خرید نارنگی صادراتی مرغوب

اگر قصد دارید تا برای خرید نارنگی صادراتی اقدام نمایید باید به دنبال خرید از سر باغ باشید زیرا در این صورت است که می توانید اطمینان داشته باشید از این که قیمت و کیفیت نارنگی مناسب باشد. اگر برای مراجعه و خرید حضوری با مشکلاتی مواجه می باشید نگران نباشید سایت فروش میوه با ایجاد شرایط مناسب امکان خرید غیرحضوری را فراهم کرده است. تنها کافی است که خریداران با کارشناسان فروش در ارتباط باشند و راهنمایی های لازم در این زمینه را دریافت نمایند.

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
خرید نارنگی صادراتی
فهرست