بهترین قیمت پرتقال صادراتی ایران

پرتقال

اگر به دنبال دریافت قیمت فروش پرتقال صادراتی ایران در بازار میوه و تره بار هستید، تماس با مرکز فروش اینترنتی بهترین راه خواهد بود.

امروزه کنترل وزن و جلوگیری از چاق شدن به عنوان یک دغدغه در کل جهان مطرح است. افراد سعی می کنند در رژیم غذایی خود مواد کم کالری را قرار دهند. در میان میوه ها نیز اط نظر مطیان کالری تفاوت های بسیاری وجود داد. برخی از میوه ها کالری فراوانی دارند و برخی کمترین میزان کالری را دارند. انتخاب میوه های کم کالری و مصرف آن ها از افزایش وزن جلوگیری کرده و در عین حال مواد مغذی را به بدن می رساند. پرتقال انتخابی است که در سراسر جهان پیش روی افراد قرار دارد. این میوه کالری بسیاری کمی را به بدن می رساند و در عین حال نیاز بدن به انواع ویتامین را به خوبی برطرف می کند. به طور مختصر به چند مورد ماده مفید در پرتقال اشاره می کنیم:

  • فیبر
  • فولات
  • ویتامین c
  • پتاسیم

این مواد مغذی هستند که بیشترین میزان را در پرتقال دارند. میوه پرتقال برای مصرف در فصل های سال بهترین است. خرید انواع پرتقال توسط خریداران خارجی و ایرانی در طی فصول برداشت چیز جدیدی نیست. هر ساله سفارشات خرید پرتقال، توسط مراکز فروش دریافت می شود و پس از تایید موجودی بقیه مراحل انجام می شود.

بهترین قیمت پرتقال صادراتی

بهترین قیمت پرتقال صادراتی

بهترین پرتقال برای صادرات کدام رقم آن است؟ بهترین میوه برای صادرات ان میوه ای است ظاهری مشتری پسند داشته باشد. درشت بودن پرتقال برای خریدار یک ویژگی جذاب است، البته میزان درشتی پرتقال نیز باید منطقی باشد. در بازار میوه می توان پرتقال های مختلفی را به خریدار معرفی کرده و پیشنهاد داد. از بهترین نمونه پرتقال هایی که برای صادرات قابل معرفی هستند، پرتقال تامسون است.

بعید است کسی پرتقال تامسون را دیده باشد و برای پذیرایی آن را مناسب ترین پرتقال نداند. میزان آب پرتقال تامسون در حد متعارف است و باید گفت که برای آب گیری مناسب نیست. برای برخی از مشتریان آب دار بودن اصل اول است. پرتقال خونی گزینه درستی برای افرادی که به دنبال پرتقال آب دار هستند نیست.  زمانی که برای از پرتقال به عنوان نمونه مناسب برای صادرات انتخاب می شود، قیمت گذاری آن تغییر می کند. پرتقال درجه یک، سورت شده، بدون ایراد ظاهری پرتقال صادراتی است که نباید از این موقعیت غافل بود. قیمت گذاری با در نظر گرفتن کیفیت و سلامت میوه، ترشی یا شیرنی پرتقال و موارد متعدد دیگر انجام می گیرد. تعیین قیمت پرتقال برای فرو شان در داخل کشور متفاوت خواهد بود، به همین دلیل هر روزه برای فروش پرتقال باید به دنبال بهترین مرجع قیمت گذاری بود.

صادرات پرتقال ایران به کشورهای منطقه

وقتی که کیفیت یک میوه به تایید رسید، تجار بسیاری به دنبال خرید و صادرات آن می باشند. کشورهای منطقه به پرتقال ایران علاقه دارند و به همین دلیل جهت خرید با تجار ایرانی معامله می کنند. بسته بندی پرتقال بر اساس نظر کارشناسان در این حوزه انجام می شود تا کمترین آسیبی به پرتقال وارد نشود. زمانی که صادرات مطرح می شود باید تلاش کرد تا کیفیت میوه تا زمان مصرف آن توسط مشتری حفظ شود. مسافت کم، کیفیت بالا میوه و موارد متعدد دیگر افزایش صادرات را در پی داشته اشت.

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
بهترین قیمت پرتقال صادراتی
فهرست