فروش آنلاین پرتقال بسته بندی شده

پرتقال

فروش آنلاین پرتقال بسته بندی شده و باکیفیت بالا توسط باغداران شمال کشور بصورت اینترنتی شروع شده تا محصول با کیفیت بالا به دست مشتری برسد.

شرایط مساعد اقلیمی بستری را فراهم کرده تا بتوان انواع مرکبات از جمله پرتقال را در باغات شمال پرورش داد. در هر باغ چند هکتاری به درختان پرتقال اختصاص داده شده است. در نتیجه این عمل در فصل برداشت پرتقال، حجم بالایی از پرتقال آماده عرضه در بازار می شود. رسیدگی صحیح به درخت، دادن کود مناسب و آبیاری صحیح موجب شده تا پرتقال شمال دارای کیفیت بالایی باشد. برداشت محصول باکیفیت به تنهایی کافی نیست، رسیدن محصول باکیفیت به دست مشتری اهمیت دارد.

در فاصله چیدن میوه تا رسیدن آن به دست مشتری هر لحظه این امکان وجود دارد که میوه با آیب هایی مواجه شود. میوه آسیب دیده دیگر به عنوان میوه ای باکیفیت شناخته نمی شود. به همین دلیل است که تلاش شده تا با بسته بندی پرتقال آن سالم و بدون خراش و لهیدگی به دست مشتری رساند. فروش آنلاین پرتقال یا عرضه حضوری آن در حالت بسته بندی شده بهترین شرایط برای خرید را فراهم کرده اند.

مراحل آماده سازی و توزیع پرتقال

برای توزیع پرتقال در بازار باید از مرحله چیدن تا فروش در بازار، به حفظ کیفیت آن توجه شود. تنها در این صورت است که می توان میوه سالم را به دست مشتری نهایی رساند. در ابتدا پرتقال ها از درخت چیده می شوند و پس از آن جهت شستشو ارسال شده و سپس دسته بندی آن در گروه های مختلف انجام می گیرد. پس از این دو مرحله پرتقال جهت پارافینه شده وارد دستگاه مخصوص می شود. این پایان ماجرا نیست قبل از بسته بندی ضدعفونی میوه نیز باید انجام گیرد.

پرتقال ها پس از پشت سر گذاشتن این مراحل بسته بندی می شوند. یک بسته بندی خوب و استاندارد، با جلوگیری از له شدن، خراشیده شدن و کپک زدن، رساندن محصول باکیفیت را راحت تر می کنند. بسته بندی پرتقال برای فروش آنلاین و یا حضوری در جعبه چوبی و یا کارتن انجام می گیرد. این دو مدل بسته بندی به خوبی شرایط را برای ارسال بار فراهم می کنند. نوع بسته بندی برای توزیع در بازار بر اساس خواست خریدار انجام می گیرد.

فروش آنلاین پرتقال بسته بندی

فروش آنلاین پرتقال بسته بندی شده شمال

پرتقال شمال به سبب کیفیت و طعم خاصش در میان مردم کشور به شدت مورد توجه است. این محصول همواره بازار خاص خود را دارد و نیاز است تا با راهکارهای درست پرتقال شمال به دست مشتری برسد. هر خریدار این شرایط را ندارد که برای تهیه پرتقال تا شمال سفر کند. فروش آنلاین موجب می شود تا نیازی به مراجعه حضوری نباشد و خرید پرتقال غیرحضوری انجام گیرد.

هر خریدار پرتقال می تواند با دریافت اطلاعات در مورد پرتقال، سایز آن و مواردی از این قبیل خرید خود را انجام دهد. مرکز فروش پس از دریافت سفارش خرید پرتقال مراحل آماده سازی بار را انجام می دهد. در فروش آنلاین، پرتقال در بهترین بسته بندی آماده می شود تا کیفیت آن حفظ گردد. بار مطابق با سفارش مشتری تحویل باربری شده و در کوتاه ترین زمان ممکن به محل مورد نظر خریدار می رسد.

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
فروش آنلاین پرتقال بسته بندی
فهرست