تولید انواع هلو صادراتی

هلو

انواع هلو با قصد عرضه آن در بازار بین المللی در بالاترین کیفیت تولید می شود و به عنوان محصول صادراتی با بهترین قیمت به فروش می رسد.

هلو میو ای است که بنا به نظریات مختلف از محصولات آسیای شرقی است. غالبا نظر محققین بر اسین است که اولین هلو های تولید شده متعلق به چین هستند. این میوه در طی سال ها به تدریج در کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی تولید شده است. هلو میوه ای آبدار و درشت است با یک هسته بزرگ در وسط میوه که اتصال آن به گوشته به دو صورت می باشد. برخی از هلو ها با اصطلاح هسته چسبیده شناخته می شوند و برخی با اصطلاح هسته جدا. در حالت کلی باید گفت که هر دو نوع بسیار دلچسب و خوشمزه هستند. این میوه از رقم های بسیار محبوب در میان انواع میوه های موجود در بازار است که تقاضا برای خرید عمده و خرده آن همیشه وجود دارد.

خریداران عمده هلو این میوه را با مقاصد مختلف خریداری می کنند و در یک طیف نمی باشند. برخی از کارخانه ها به منظور تولید کمپوت هلو این میوه را از باغدار عمده خرید نموده و انبار می نمایند. برخی دیگر با هدف توزیع هلو در بازار شهرهای مختلف در کشور اقدام به خرید می کنند. برخی دیگر هلو را برای صادرات انتخاب کرده اند و به همین دلیل برای خرید با مرکز فروش ارتباط می گیرند. برای هر خریدار کیفیت هلو درخواستی متفاوت تعریف شده است. خریدارانی که قصد دارند تا هلو را به خارج از کشور صادر کنند. تمایل دارند تا باکیفیت ترین رقم را دریافت کنند. باکیفیت نرین نوع هلو با پسوند صادراتی به صورت خاص عرضه می شود. انواع هلو صادراتی با بهترین قیمت به دست مشتری عمده می رسد تا با بهترین شرایط صادرات را انجام دهد.

تولید انواع هلو صادراتی

تولید و فروش انواع هلو صادراتی

در برخی از شهرهای کشور که شرایط مورد نظر برای کشت هلو را دارند، باغ های ویژه ایجاد شده اند. در هر باغ چندین درخت هلو وجود دارد که با به ثمر نشستن در هر سال بخشی از هلو مصرفی کشور را فراهم می کنند. تولید هلو باکیفیت وابسته به کاشت نهال خوب و نگهداری اصولی از آن درختان است. در این صورت هلو با بهترین کیفیت در هر سال قابل برداشت است. برای باغداران به صرفه تر این است که هلو با کیفیت تولید نمایند زیرا که در این صورت می توانند با فروش آن ها با قیمت بالاتر سود مناسبی به دست آورند.

برای فروش هلو آن هم از نوع صادراتی بستر های خاصی ایجاد شده است. در این شیوه ها خریدار از هر کشور می تواند بدون مراجعه خرید کند. زیرا که نیاز به مراجعه حضوری به کمترین میزان رسیده است. مرکز فروشی که به صورت اینترنتی اقدام به عرضه هلو می کند، پیگیری های لازم را انجام می دهد. در شیوه فروش اینترنتی بیشترین تلاش می شود تا میوه درجه یک به دست خریدار برسد. زیرا که کسب اعتماد برای مراکز فروش بسیار حیاتی می باشد. مرکز فروش میوه بهترین ها را از میان انواع هلو موجود در بازار به دست خریدار عمده می رساند.

 

 

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
تولید انواع هلو صادراتی
فهرست