نرخ صادرات پرتقال ایران به روسیه

پرتقال

اگر می خواهید صادرات پرتقال ایران به روسیه را انجام دهید برای خرید محصول درجه یک تولیدی در این با بهترین نرخ با شرکت سبزینه در ارتباط باشید.

نرخ صادرات پرتقال ایران به روسیه در سال های اخیر نشان می دهد که این کشور در حال حاضر نخستین مشتری پرتقال ایران در جهان محسوب می شود.

صادرات پرتقال ایران

ظرفیت بالای تولید پرتقال در ایران و به خصوص مازندران باعث شده تا ایران کشور های مهم صادر کننده باشد. در حال حاضر افغانستان، ترکمنستان و روسیه مهم ترین کشور های واردکننده میوه پرتقال ها از ایران محسوب می شوند. صادرات میوه پرتقال های ایران، به غیر از کشور های نام برده شده به کشور آمریکا و ارمنستان نیز انجام می گردد. آمار های رسمی نشان می دهد که ۴۰ الی ۴۵ درصد صادرات پرتقال های ایران به کشور روسیه می باشد.

در سال های اخیر قرارداد های تجاری بسیار مهمی در زمینه صادرات میوه پرتقال به روسیه منعقد شده است. تولید کنندگان و شرکت های صادر کننده میوه پرتقال در ایران با تاجران روسی همکاری های زیادی داشته اند. تولید کنندگان میوه پرتقال در مازندران برای حفظ مشتریان روسی باکیفیت ترین انواع پرتقال را صادر می نمایند. صادرات پرتقال ها به کشور روسیه امروزه تحت نظارت ارگان ها و سازمان های دولتی انجام شده تا مشکلاتی در روند ارسال بار پیش نیامده و محصولات سالم به مشتریان برسد.

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
صادرات پرتقال ایران
فهرست