نرخ تضمینی پرتقال خونی در بازار

پرتقال

.انواع پرتقال خونی در بازار با نرخ تضمینی عرضه می شود تا خریداران بتوانند با پایین ترین قیمت آن را به صورت عمده خریداری کنند.

پرتقال خونی یکی از ارقام خاص در خانواده مرکبات است. هر چند با نام پرتقال شناخته می شود اما تفاوت هایی در ظاهر با بقیه پرتقال ها دارد. گوشته پرتقال زرشکی این رنگ، با رنگ رایج پرتقال ها متفاوت می باشد. رنگ نارنجی مشخصه پرتقال است که در این مورد متفاوت است نامگداری پرتقال خونی متاثر از رنگ گوشته آن است که به تنهایی تفاوت موجود را بیان می کند. این گروه از میوه ها از نظر مواد مغذی برای بدن در طیف خاصی قرار دارند و مورد توجه مصرف کنندگان می باشند. در میان تمامی پرتقال های موجود، پرتقال خونی به لحاظ تاثیرگذاری بر بدن در اولویت مصرف است. خوردن آب آن به عنوان میان وعده همواره توصیه شده است.

اختصاص بخشی از زمین های که به عنوان باغ راه اندازی شده اند به کاشت درخت این رقم، به منظور پوشش طیف مشتریان در ایران و خارج از کشور است. میزان تولید مناسب پرتقال در ایران زمینه مناسبی را برای صادرات نیز فراهم کرده است. پرتقال خونی تولید شده در ایران از نظر طعم، بو و کیفیت درجات بالا را به خود اختصاص داده است.

نرخ تضمینی پرتقال خونی

 

نرخ تضمینی پرتقال خونی

پرتقال ها برای فروش در بازار نرخ گذاری می شوند. قیمت روز خرید و فروش هر نوع میوه در سال های عرضه آن متغیر است. متناسب با تورم قیمت فروش این میوه در هر سال تغییر می کند. البته کمبود یا وفور یک میوه نیز در قیمت عرضه آن در زمان فروش عمده و یا خرده بی تاثیر نیست. مراکز فروش پرتقال بسته به این که عرضه را چگونه انجام می دهند و از چه راهی میوه تامین شده است قیمت اعلام می کنند. مراکز فروش اینترنتی امروزه رسالت توزیع این میوه را در بازار بر عهده گرفته اند. توزیع در بازار به دلیل بی واسطه بودن از این طریق با روال بهتری انجام می شود. یکی از مشکلات در بازار فروش میوه افزایش قیمت بی دلیل است.

نرخ فروش که در نمایندگی های اصلی توزیع میوه اعلام می گردد، دقیق بوده و موارد جانبی بر آن تاثیر ندارد. هر خریدار که بابت خرید پرتقال خونی و قیمت اعلامی سردر گم است می تواند با مراکز فروش اینترنتی ارتباط گیرد. اطلاعات کافی در مورد میوه و نحوه خرید و موارد بسیار دیگر از طریق کارشناس فروش اعلامی می شود.

نرخ تضمینی پرتقال خونی

بسته بندی و ارسال پرتقال خونی

پرتقال خونی نیز هم چون سایر انواع پرتقال باید پیش از ارسال مراحل اماده سازی را طی کند. البته بسته به نوع خریداران مراحل سورت و پارافینه انجام می گیرد. میوه ها د رجعبه های چوبی و یا پلاستیکی با بالاترین دقت قرار داده می شوند. در این صورت از هر گونه له شدن پرتقال در زمان جا به جایی و انبار داری جلوگیری شود. با این شیوه کیفیت بار تضمین می شود. خریدار می تواند اطمینان داشته باشد که بسته بندی به گونه انجام شده تا بار بی افت کیفیت به دستش برسد.

 

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
نرخ تضمینی پرتقال خونی
فهرست