مرکز فروش اینترنتی پرتقال شمال

پرتقال

انواع پرتقال های موجود در شمال کشور را چگونه می توان از مرکز فروش اینترنتی خریداری نمود؟ آیا کیفیت پرتقال خریداری شده رضایت بخش خواهد بود؟

کشت انواع مختلفی از پرتقال در شمال کشور سال ها است که انجام می گیرد. پرتقال هایی که در شمال پرورش داده می شوند غالبا به دلیل آب و هوای مناسب کیفیت های بالایی دارند. این پرتقال ها بسته به نوع گوشتی و یا بسیار آبدار هستند. مشتریان بسیاری هر ساله برای خرید پرتقال از شمال اقدام می کنند تا بهترین میوه را در میادین عرضه کنند. بازارهای مختلفی به عرضه میوه می پردازند که برخی از آن ها به عنوان مرکز اینترنتی راه اندازی شده اند.

انواع پرتقال در شمال

شمال کشور شرایط ویژه ای از نظر آب و هوا و خاک دارد. با در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی و شرایط جوی ارقام خاص پرتقال برای کاشت در باغات انتخاب می شوند. هر پرتقال نیاز های متفاوتی با بقیه گونه های پرتقال دارد. برخی از درخت ها مدت زمان طولانی از طمان شکوفه زدن تا رسیدن میوه را سپری می کنند. برخی نیز در کمترین زمان ممکن میوه می دهند. با بررسی شرایط جوی در شمال مشخص شد که ارقام زودرس را برای کاشت مناسب هستند. پرتقال های ذیل بیشترین میزان هکتار را در شمال به خودشان اختصاص داده اند:

  • پرتقال تامسون ناول
  • پرتقال واشنگتن ناول
  • پرتقال خونی مورو
  • پرتقال هاملین

پرتقال تامسون ناول را در دسته پرتقال های گوشتی و مجلسی قرار می دهند. کیفیت بالا این رقم از پرتقال آن را برای صادرات مناسب کرده است. به جز این نوع پرتقال ها که به آن ها اشاره شد انواع دیگر از پرتقال نیز وجود دارند که غالبا در جنوب کشور پرورش داده می شوند. باغات پرتقال که در ناحیه شمال و به طور خاص استان مازندران به ابن میوه اختصاص داده شده اند غالبا ارقام زودرس را در خود جای داده اند. پرتقال هایی که دیررس هستند در مرکز و جنوب کشور کاشته می شوند. زیرا که شرایط جوی در آن مناطق در طول سال تغییرات بسیاری ندارند. فروش انواع پرتقال شمال در مرکز خرید و فروش اینترنتی انجام می گیرد.

مرکز فروش اینترنتی پرتقال

مراحل خرید از مرکز فروش اینترنتی پرتقال

با توجه به حجم بالایی که پرتقال هر ساله در شمال کشور برداشت می شود نیاز به یک مسیر فروش سراسرس وجود دارد. منظور از مسیر مناسب برای فروش این است که خریداران بسیاری بتوانند با آن ارتباط گیرند. زمانی که حجم تولید بالا باشد باید تعداد مشتری نیز افزایش یابد. غالب طرقی که برای ارائه پرتقال و شناساندن ان به مشتری استفاده می شوند محدود هستند. تنها ایجاد یک مرکز فروش اینترنتی است که بی محدودیت به ارائه خدمات می پردازد.

امروزه مراکز فروش میوه راه هایی متفاوت را برای دسترسی تدارک دیده اند که بسیاری مبتنی بر اینترنت هستند. در گام نخست مشتری باید از بی شمار مسیر خرید یکی را انتخاب کند. سپس از راه های  اعلامی ارتباط گیرد. پس از آن مسئول فروش با دقت اطلاعات را به خریدار می دهد. خریدار با بررسی صحبت های انجام شده و میزان بار درخواستی خود درباره خرید تصمیم می گیرد. پس از اطمینان مشتری از خرید، پرداخت هزینه و ارسال بار انجام می گیرد. پیش از ارسال بار، تمامی میوه ها به خوبی بسته بندی می شوند تا پرتقال ارسالی در بهترین حالت به دست مشتری برسد.

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
مرکز فروش اینترنتی پرتقال
فهرست