مرکز فروش انواع پرتقال درجه یک

پرتقال

بهترین نمونه پرتقال های تولید شده در کشور در انواع درجه یک و باکیفیت بالا از طریق مرکز فروش اینترنتی در بازار سراسر کشور توزیع می شود.

خوردن سبزیجات و میوه ها برای بدن فوایدی دارد که نمی توان به ان ها بی توجه بود. میوه هایی مثل پرتقال که در فصول سرد سال برداشت می شوند دارای خواصی متناسب با نیاز بدن در آن فصول هستند. پرتقال به علت غنی بودن از ویتامین سی ایمنی بدن را افزایش می دهد. با افزایش ویتامین سی در بدن، مقاومت آن در برابر بیماری هایی همچون سرماخوردگی افزایش می یابد. خوردن پرتقال یا استفاده از آب آن چه پیش از سرماخوردگی و چه در زمان بیماری موجب ایمنی و یا بهبود سریع می شود.

خریداران خرد و عمده در انتظار رسیدن این میوه هستند. خرید و فروش پرتقال از همان روز های اول برداشت رونق بسیاری دارد.قیمت فروش پرتقال در هر سال متفاوت از سال قبل می باشد. در ایران در مرکز کشور و همچنین در شمالیاغ های پرتقال دیده می شود. انواع پرتقال هر ساله برداشت شده و برای فروش در مرکز میوه آماده می شوند.

مرکز فروش انواع پرتقال

مرکز فروش انواع پرتقال

اختصاص هزاران هکتار به درختان پرتقال در سراسر ایران بستری را ایجاد کرده که هر ساله این میوه در تناژ بالا برداشت شود. زمانی که یک میوه به وفور در کشور موجود باشد نیاز کمتری به واردات وجود دارد. می توان بخش اعظم پرتقال سفارش داده شده را از میوه های داخل کشور تامین کرد. از سوی دیگر تولید بالا امکان صادرات پرتقال را نیز فراهم کرده است. پرتقال تامسون از ارقام مهمی است که به سبب کیفیت برای صادرات انتخاب می شود.

با توجه به موارد بیان شده باید مرکز ویژه ای برای فروش پرتقال راه اندازی شده باشد. این مرکز با بررسی میزان سفارش مشتری شرایط لازم برای معامله را فراهم می کند. خریداران پرتقال که قصد خرید بار در حجم عمده را دارند، برای خرید نیاز به چنین مراکز فروشی دارند. مرکز فروش پرتقال به عنوان واحد اصلی در ارتباط با مشتریان و به عنوان فروشنده اصلی تمامی موارد ذکر شده توسط خریدار را در نظر می گیرد. پس از این مرحله است که مذاکره در مورد خرید و فروش انجام می گیرد.

قیمت فروش پرتقال در بازار

در هر معامله ای قیمت یک عنصر مهم و تعیین کننده است. رسیدن به یک تفاهم در زمان خرید و فروش عمده در هر حوزه ای اهمیت دارد که این مورد در حوزه میوه دو چندان اهمیت دارد. زماین که سخن از خرید پرتقال به میان می آید از کیفیت بار تا نحوه ارسال برای خریدار نیاز به بررسی دارد. اما در گام نخست باید بر سر قیمت اعلام شده توافق شود. در این مرحله با بررسی تناژ سفارش داده شده، کیفیت میوه، نوع آن، سورت یا در هم بودن بار و… قیمت گذاری انجام می شود. برای انجام یک معامله مناسب و اصولی باید از مرکز معتبر خریداری شود. در این صورت است که بهترین نرخ های فروش برای میوه قابل دستیابی است. معامله پرتقال برای انواع صادراتی اهیمت دارد و باید مطابق با سفارش بار تحوبل مشتری بشود. قیمت فروش پرتقال صادراتی که غالبا سورت شده است متفاوت از سایرین خواهد بود.

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
مرکز فروش انواع پرتقال
فهرست