قیمت خرید و فروش چایوت

چایوت

شاید نام میوه چایوت به گوش شما نیز نا آشنا باشد . برای شناخت این میوه مکزیکی و اطلاع از قیمت خرید و فروش چایوت همراه ما باشید .

چایوت یا کدوی مکزیکی از سبزیجات پرخاصیت و بومی نواحی مکزیک می باشد . این میوه در ابتدا فقط در امریکای لاتین کاشته می شد ، اما اکنون در سراسر دنیا کاشت و برداشت می شود . برای اطلاع از قیمت خرید و فروش چایوت همراه ما باشید .

میوه چایوت چیست؟

چایوت اسکواش که در زبان محلی به نام چوچو هم شناخته می شود، میوه ای به شکل گلابی و به رنگ سبز روشن از خانواده ی کدو ها می باشد که بومی مکزیک و آمریکالی لاتین بوده و بافتی ترد و طعمی شبیه خیار و سیب زمینی دارد. این میوه هم به صورت پخته و هم به صورت خام استفاده می شود. چایوت حاوی مقادیر بالای آنتی اکسیدان است . همان طور که می دانید وجود آنتی اکسیدان در بدن مانع از ابتدا به بسیاری از بیماری ها می شود . همچنین میوه چایوت دارای مقادیر بالایی از ویتامین B6و C و K است و هچنین مس ، منگنز ، منیزیم، پتاسیم ، روی و فیبر فراوان دارد .

این میوه خواص بسیار بالایی دارد که برای بدن بسیار مفید ست ، پس مصرف این میوه بی نظیر را به شما توصیه می کنیم .

میوه چایوت چیست؟

فواید جادویی چایوت، کدوی خوشمزه مکزیکی

فواید چایوت در درمان دارویی بسیار زیاد است و میوه ای بسیار مفید است. چند مورد از خواص بی نظیر این میوه را بیان می کنیم:

  • منبع غنی آنتی اکسیدان است و آسیب های سلولی جلوگیری می کند ، همچنین التهاب را در بدن کاهش می دهد .
  • مصرف منظم چایوت با کاهش کلسترول و فشار خون خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی را کم می کند .
  • مقادیر بسیار بالای فیبر موجود در چایوت باعث کاهش قند خون در افراد مبتلا به دیابت می شود .
  • ترکیبات موجود در چایوت باعث می شود تا فعالیت سلول های سرطانی کند تر گردد .
  • عصاره چایوت احتمال تجمع چربی در کبد را کاهش داده و به پیشگیری و درمان بیماری کبد چرب کمک می کند.
  • چایوت کالری کم و فیبر زیادی دارد، بنابراین مصرف آن با کاهش اشتها و جلوگیری از پرخوری باعث لاغری و کاهش وزن می شود.

فواید جادویی چایوت، کدوی خوشمزه مکزیکی

قیمت خرید و فروش چایوت

جالب است بدانید که این میوه ابتدا در مکزیک کاشته می شد و به تمام دنیا صادر می گردید . بعد از آن کاشت این میوه در استرالیا و آسیا انجام شد . کاشت این محصول نیاز به آب و هوای گرم و مرطوب دارد و با وجود چهار فصل بودن کشور عزیزمان کاشت این میوه در ایران نیز انجام شده است .
قیمت خرید و فروش چایوت به صورت عمده بسیار مناسب تر است زیرا باغدار ایرانی با فروش عمده این محصول این امکان را دارد که میوه را با قیمتی مناسب تر در خدمت خریدار قرار دهد .

همچنین در خرید عمده چایوت ، دست واسطه از این میان حذف شده و میوه مستقیم از باغدار به دست فروشنده آن می رسد و در نتیجه میوه با قیمتی بسیار مناسب تر جهت فروش و یا صادرات آمده می گردد .

قیمت خرید و فروش چایوت

قیمت خرید و فروش چایوت عمده

برای فروش عمده چایوت دانستن برخی موارد در مورد این محصول ضروری است . چایوت خام هنگامی که برش بخورد، حاوی ماده ای چسبناک است که باعث سوزش پوست می شود به همین دلیل توصیه شده که چایوت را زیر شیر آب یا با دستکش برش بزنید. برای انتخاب چایوت مناسب توصیه می شود که آن هایی که تازه تر و جوان تر هستند را انتخاب کنید چون ترد تر هستند و می توانید با پوست استفاده کنید، چایوت های بزرگ دارای پوستی سفت و مزه ای ناخوشایند هستند. برای نگهداری چایوت، آن را داخل یک کیسه پلاستیکی قرار داده و به مدت دو تا سه هفته در یخچال نگهداری کنید.

برای خرید چایوت درجه یک و اطلاع از قیمت خرید و فروش چایوت با بخش فروش ما همراه باشید تا خریدی مطمئن و آسوده از هر نظر داشته باشید .

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میوه چایوت راه های ارتباطی:
چایوت  : ۰۹۱۱۲۲۶۳۴۷۱
قیمت خرید و فروش چایوت
فهرست