فروش کیوی صادراتی و درجه یک مازندران

کیوی

پرورش و فروش کیوی صادراتی مازندران که از کیوی های درجه یک ایران است از جایگاه ویژه ای در بین میوه های صارداتی برخوردار می باشد که بیشتر به کشورهای ترکیه،ارمنستان،روسیه و عراق صادر می گردد.

با توجه به سازگاری بالای کیوی با اقلیم مناسب استان های شمالی کشور و همچنین بالا بودن میزان برداشت کیوی در این مناطق یعنی چیزی حدود ۱۰۰ تن در هکتار، استان مازندران را به قطب تولید و فروش کیوی صارداتی کرده است.

باغ های کیوی در مازندران

استان مازندران به دلیل برخورداری از آب و هوا معتدل و مرطوب برای پرورش کیوی بسیار مناسب است و هر ساله کشاورزان بیشتری به امر پرورش و تولید این میوه روی می آورند به طوری که بیشترین باغ های کیوی در ایران متعلق به استان مازندران می باشد از طرف دیگر نیز به دلیل بازده اقتصادی مناسب، کشت این سبزینه به شدت مورد استقبال قرار گرفته است و سایر کشاورزان منطق شمال ایران مانند استان گیلان نیز به آن علاقه مند شده اند.

بسیاری از تجار و صادرکنندگان اقدام به فروش کیوی صاردانی مازندران در بازارهای منظقه ای و بین المللی می کنند. فروش کیوی صارداتی مازندران از نظر کیفیت بسیار مرغوب و همینطور در ارزآوری نیز به شدت موثر بوده و می باشد.

[mks_pullquote align=”left” width=”620″ size=”20″ bg_color=”#95ba39″ txt_color=”#000000″]استان مازندران به عنوان قطب تولید و فروش کیوی صارداتی بیشترین تعداد باغ های کیوی را به خود اختصاص داده است.[/mks_pullquote]

باغ های کیوی در مازندران

خریداران خارجی کیوی از ایران

به دلیل کیفیت بالا و مرغوبیت کیوری تولید شده ، صادرات و فروش کیوی صادراتی مازندران به بسیاری از کشورهای همسایه رونق چشمگیری داشته است. کشورهای مانند عراق، افغانستان، ترکیه و حتی کشور روسیه از خریداران خارجی کیوی از ایران هستند که تامین عمده سفارشات این خریداران بر عهده باغات کیوی در استان مازندران است.

بنا بر گزارشات آوازه طعم و کیفیت این محصول فروش کیوی صارداتی مازندران را در داخل و خارج از کشور چند برابر کرده است.در این بین بزرگ ترین خریدار خارجی کیوی ایران کشور روسه است ، البته کشورهای کوچک حاشیه خلیخ فراس نیز از خریداران عمده کیوی ایرانی می باشند.

[mks_pullquote align=”left” width=”620″ size=”20″ bg_color=”#95ba39″ txt_color=”#000000″]کیوی ایرانی مشتریان زیادی در سطح منطقه و بین الملل دارد که دلیل آن کیفیت بالا و مرغوبیت کیوری تولید شده در استان مازندران است.[/mks_pullquote]

خریداران خارجی کیوی از ایران

قیمت فروش کیوی صادراتی مازندران

با توجه به نرخ ارز و همین طور ارزش ریال ایران قیمت فروش کیوی صادراتی مازندران برای بسیاری از خریداران خارجی آن به صرفه است و همین امر موجب شده تا دلالان منطقه ای با خرید عمده کیوی صارداتی ایران با قیمت های پایین و سپس فروش آن با قیمت های بالا به سایر کشورها هم بازار داخلی ایران را مختل کنند و هم اینکه سود سرشاری را به جیب خود بزنند. بنا بر گزارشات و مشاهدات، آخرین قیمت ها از فروش کیوی صارداتی مازندران چیزی حدود کمتر از یک دلار برای هر کیلوگرم می باشد. و این در حالی است که قیمت فروش کیوی برای سایر تولید کنندگان خارجی چهار تا پنج دلار برای هر کیلو گرم می باشد.

[mks_pullquote align=”left” width=”620″ size=”20″ bg_color=”#95ba39″ txt_color=”#000000″]قیمت فروش کیوی صارداتی مازندران در حال حاضر در جایگاه واقعی خود قرار ندارد و باید بیشتر مورد توجه و حمایت قرار گیرد.[/mks_pullquote]

قیمت فروش کیوی صادراتی مازندران

صادرات کیوی از ایران

صادرات و فروش کیوی مازندران و در کل ایران که به مقاصد کشورهایی مانند روسیه ارسال می شد با توجه به پایین آمدن ارزش پول این کشور در مقایسه با دلار و همین طور مختل کردن بازار صادرات کیوی ایرانی توسط برخی از دلالان و تولید کنندگان کشورهای رقیب مانند ترکیه که اقدام به صاردات کیوی بب کیفیت به نام ایران کردند، ضربات سختی را به صاردات و فروش کیوی مازندران و ایران وارد کرده است به طوری که خریدارن این محصول در اروپا برای هر کیلو کیوی ایران مبلغی کمتر از یک دلار می پردازند اما برای خرید هر کیلو کیوی ترکیه که از نظر طعم و کیفیت به مراتب پایین تر از کیوی ایران است حدود ۶ یورو می پردازند.

[mks_pullquote align=”left” width=”620″ size=”20″ bg_color=”#95ba39″ txt_color=”#000000″]صادرات کیوی از ایران راهی برای ارز آوری است که می تواند با حمایت داخلی سود سرشاری را نصیب کشاورزان و تجار ایرانی کند.[/mks_pullquote]

 

صادرات کیوی از ایران

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
فروش کیوی صادراتی مازندران
فهرست