فروش پرتقال درجه یک شمال

پرتقال

توزیع و فروش پرتقال درجه یک تولید شده در شمال ایران به صورت مستقیم و با بهترین قیمت ممکن توسط مرکز فروش اینترنتی انجام می گیرد.

پرتقال شمال ایران

پرتقال شمال از نظر و طعم و ظاهر بسیار باکیفیت بوده و می توان با اجرای تمهیدات لازم راه را برای صادرات بیشتر آن فراهم نمود، ایجاد شرایط ویژه برای خرید و فروش عمده نارنگی به منظور صادرات آن به کشورهای متقاضی خرید پرتقال می تواند بر قیمت داخلی این میوه نیز تاثیر بگذارد و کشاورزان را راضی نگاه دارد. آنچه از درخت پرتقال در شمال کشور در فصل پاییز به دست می آید، محصولی با کیفیت بالا است که از نظر سایز می تواند کوچک یا بزرگ باشد. فروش پرتقال درجه یک

چنان چه پرتقال های تولید شده بادکمک دستگاه های سورتینگ با اندازه های مشخص در سبد کنار هم قرار بگیرند می توان فروش بهتری انتظار داشت. درکل بیان این نکته ضروری است که این میوه یکی از بهترین میوه های تولیدی این منطقه از کشور می باشد. در صورت نبود خسارت های طبیعی هم چون سرمازدگی و یا دیگر عوامل ناخواسته می توان انتظار محصولی مناسب و درخور را داشت.

فروش پرتقال درجه یک

فروش پرتقال درجه یک

فروش پرتقال درجه یک شمال می تواند مشتریانی را که به دنبال خریدپرتقال های وارداتی هستن را راضی نگاه دارد. ظاهر پرتقال های وارداتی زیبا ولی طعم آنها چندان مناسب نیست.

فروش پرتقال درجه یک

با انتخاب یک باره پرتقال شمال می توان این ذهنیت را از بین برد و از تولیدات داخلی حمایت نمود. این روش یعنی سورت کردن پرتقال می تواند به فروش بیشتر پرتقال شمار کمک کند و مشکلات عدم فروشی که در چند سال اخیر گریبان گیر باغداران شمال شده است را بهبود ببخشد.

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
فروش پرتقال درجه یک
فهرست