فروش عمده پرتقال امسال شمال

پرتقال

فروش عمده انواع پرتقال منطقه شمال در انواع باکیفیت و با قیمت مناسب در بازار آغاز شده که با ارزان ترین قیمت در امسال قابل سفارش می باشد.

خانواده مرکبات شامل میوه های مختلفی هستند که هر یک طعم متفاوتی با دیگری دارد. این خانواده از میوه ها بسیار مفید هستند و برای پیشگیری و درمان بیماری های مختلف کاربرد دارند. از انواع مرکبات پرمصرف در هر کشوری پرتقال است که به نسبت سایر محصولات تنوع بالاتری دارد. پرتقال از نظر طعم در چند طیف قرار دارد. برخی از پرتقال ها از طعم شیرین دارند تا طعم ترش. این تنوع طعم سبب شده تا هر کس بتواند رقمی از پرتقال را که با ذائقه اش هماهنگی دارد خریداری کند.

پوسته پرتقال در غالب موارد به رنگ نارنجی است. در زیر این پوسته نارنجی، لایه ای سفید قرار دارد. سپس بخش خوراکی پرتقال قرار دارد که آن نیز که به رنگ نارنجی است قرار دارد. البته در گونه خاصی از پرتقال به رنگ قرمز می باشد و با این مشخصه به عنوان پرتقال خونی شناخته می شود. پرتقال خونی به عنوان یکی از مفیدترین پرتقال های موجود در کشور ما است که بسته به میزان رسیدگی یا کال بودن پرتقال قرمزی داخل آن متفاوت می باشد.

فروش عمده پرتقال امسال

قیمت پرتقال شمال در بازار کشور

برای کشت پرتقال یکی از بهترین مناطق مناطق شمالی کشور به ویژه استان حاصل خیز مازندران است. در این منطقه انواع پرتقال هایی که خرید و فروش آن ها در بازار کشور رایج است پرورش داده می شوند. هر ساله در فصل برداشت پرتقال کامیون هایی حامل پرتقال راهی شهرهای مختلف کشور می شوند. کیفیت پرتقال بسته به نوع و چگونگی رسیدگی به آن توسط باغدار متفاوت می باشد. باغداران شمال کشور به دسته بندی انواع پرتقال بر اساس کیفیت آن ها می پردازند. پس از دسته بندی قیمت گذاری پرتقال برای عرضه آن در بازار آغاز می شود. قیمت پرتقال شمال کشور بسته بهمحل عرضه متفاوت می باشد.  این که برای فروش در بازار داخل حاضر می شوند و یا صادرات موجب قیمت گذاری متفاوت آن می شود. اطلاع رسانی در مورد نرخ جدید تعیین شده برای فروش پرتقال از طریق مراکز فروش در سراسر کشور انجام می گیرد.

فروش عمده پرتقال امسال در شب عید

هر سال با فرا رسیدن فصل بهار و به منظور ارج نهادن به آن عیدی در ایران برگزار می شود. پذیرایی در شب عید با میوه هایی نظیر پرتقال انجام می گیرد. پرتقال تولید شمال در زمان دسته بندی از نظر کیفیت غالبا در گروه های باکیفیت قرار می گیرند. قیمت فروش این گروه از مرکبات به گونه تعیین می شود که متناسب با شرایط اقتصادی کشور باشد. البته باید توجه کرد که قیمت مناسب پرتقال برای توزیع خرده زمانی ممکن است که خرید عمده صحیح باشد. خرید عمده از مرکز فروش اصلی که بی واسطه به عرضه میوه می پردازد، زمینه فروش ارزان هر کیلو پرتقال را فراهم می کند. فروش حساب شده و با قیمت مناسب توسط مراکز فروش عمده برنامه ریزی شده است. انبار کردن انواع پرتقال شب عید و توزیع به موقع بار بهترین راه حل برای کنترل قیمت فروش عمده و خرده می باشد.

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
فروش عمده پرتقال امسال
فهرست